Recenzie: Albastru de Safir de Kerstin Gier

Cartea asta a fost EXTRAORDINARĂ! După ce am citit Roşu de Rubin şi mi-a plăcut la nebunie, mă aşteptam la ceva la fel de bun şi de data aceasta. Dorinţa mi-a fost îndeplinită! Albastru de Safir mi-a plăcut şi mai mult decât prima carte din serie!

Lui Gwendolyn încă nu îi sunt dezvăluite toate secretele, iar curiozitatea ei creşte pe zi ce trece. Relaţia dintre Gideon şi Gwen (una dintre aspectele care îmi plac cel mai mult în această serie) îşi reia cursul normal la începutul cărţii, cei doi continuând de unde au rămas în volumul trecut. Dar totul va lua o întorsătură neaşteptată spre finalul cărţii, care, pe mine, cel puţin, m-a cam uimit, dar în acelaşi timp, mi-a plăcut. Kerstin Gier este una dintre puţinele scriitoare care ştiu cum să termine o carte care nu are un final foarte fericit şi să nu lase întrebări în urmă, ci doar o mare dorinţă de a afla ce se va întâmpla mai departe.

Un alt aspect pe care mă aşteptam să îl regăsesc şi în Albastru de Safir a fost simţul umorului. Această carte a fost FOARTE amuzantă! M-am prăpădit de râs la fiecare pagină. Gwendolyn se întoarce cu nonşalantul ei umor care m-a făcut să iubesc şi mai mult această carte. De asemenea, aducerea unui nou personaj în poveste, pe care îl veţi afla dacă veţi citi cartea, a fost mai mult decât bine-venită. La început, am crezut că va fi foarte enervant şi am sperat că va ieşi din scenă curând. Dar s-a dovedit a fi foarte amuzant şi foarte folositor, el ajutând-o pe Gwen să capete diverse informaţii şi să treacă peste momentele grele.

Cartea aceasta vă va plăcea foarte mult, mai ales dacă, la fel ca şi mine, vreţi să citiţi ceva jucăuş după toate cărţile fantasy. În concluzie, şi această carte a câştigat un loc pe lista cărţilor mele preferate şi îi mulţumesc lui Kerstin Gier fiindcă mi-a îndulcit zilele cu Albastru de Safir!

                  My rating:  5/5 stars 

Citate Albastru de Safir:

”- Trebuie să vă transmit că sunteţi aşteptat în Sala Dragonului, sir. Ini…Numărul şapte a venit şi doreşte să poarte o discuţie cu dumneavoastră. Dacă-mi permiteţi, o duc eu pe Miss la maşina ei.         – Miss nu are nici o maşină, spuse Xemerius. Nici măcar carnet nu are, isteţule!”

”- Eu m-am referit la verişoara mea Sofa, nu la verişoara mea Charlotte, am replicat eu. Vă asigur că…ăăă…că vă veţi distra mult mai bine cu Sofa decât cu Charlotte. Poate că Sofa nu e chiar aş a graţioasă, dar e mai delicată, are mai mult şarm şi un caracter mult mai plăcut.”

                                                                                                                                                                           

6 thoughts on “Recenzie: Albastru de Safir de Kerstin Gier

  1. chiar ca trebuie sa citesc..cartea…si mie mi-a placut primul volum…iar faptul ca totul ia o intorsatura neasteptata..imi starneste curiozitatea;;)..frumoasa recenzia:D

  2. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

    • Pai, Albastru de Safir o citisem cu putin timp inainte sa-mi creez blogul, dar Rosu de Rubin o citisem cu mult timp in urma si nu imi aminteam toate detaliile pt. a scrie o recenzie.

      Si intr-adevar, sunt extraordinare cartile!

  3. Pingback: Leapșaaaaaaaaaaa! « Lost in a bookshelf

Leave a Reply

