Recenzie: Eve de Anna Carey

Această carte are o lungă istorie cu mine… De când am citit că Leda o va publica, am citit descrierea şi mi-a plăcut, dar după aceea mi-am schimbat brusc părerea şi nu o mai voiam. Apoi, am zis iarăşi să-i dau o şansă. Mă bucur că i-am dat-o.

Deci, să trecem la poveste. În ziua dinaintea absolvirii, Eve o prinde pe colega ei de la Şcoală, Arden, când fuge. Înainte să plece, Arden îi spune nişte lucruri ciudate lui Eve, despre ce se întâmplă cu fetele de la Şcoală după ce absolvesc. La început, Eve nu o crede, dar, în seara aceea, ea se urcă pe gardul Şcolii (la propriu!) şi vede ce păţesc cu adevărat fetele după absolvire. Astfel, cu ajutorul unei profesoare, ea evadează. Pe drum, se întâlneşte cu Arden şi ele işi vor continua drumul către tabăra în care vor fi în siguranţă. Pe parcursul călătoriei, ele îl vor cunoaşte pe Caleb, un băiat care le va câştiga încrederea şi va câştiga şi inima lui Eve. El le va duce pe cele două fete la un adăpost sigur, deoarece Regele este pe urmele lui Eve. Motivul îl veţi afla dacă citiţi cartea.

Pe mine, cel puţin, m-a cam surprins finalul cărţii. Nu mă aşteptam. În concluzie, a fost o carte bună şi v-o recomand tuturor!

  My rating: 4/5 

Citate Eve:

”Mi-a susţinut privirea până ce, în final, a trebuit să mă uit în altă parte.
– Ai citit toate astea?
Am aruncat o privire spre Anna Karenina şi Pe drum, care arătau ciudat vârâte între Istoria Artei pentru Proşti şi Ghidul complet al înotătorului.            – Fiecare cuvânt, a spus Caleb râzând. La urma urmei, nu sunt chiar un om al peşterilor, nu?”

”A luat arma lui Fletcher de jos şi a golit muniţia în palma ei. Apoi l-a lovit cu piciorul, puternic, în coaste. Nu s-a mişcat. Era deja mort.                – Mulţumesc, am şoptit eu, nesigură dacă acesta era lucrul corect de spus.
Bătrâna a zâmbit, cu faţa ei ridată încă frumoasă.
– Marjorie Cross, a spus ea, întinzându-şi mâna zbârcită spre mine. Plăcerea e de partea mea.

12 thoughts on “Recenzie: Eve de Anna Carey

  1. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

Leave a Reply

