Primul Meu Concurs!

Aţi auzit bine! Am şi eu o cărticică de dat la acest concurs. Acea carte este Damnare de Lauren Kate. Deci, dacă vă interesează, staţi şi citiţi!

Condiţii de participare:

  • Trebuie să daţi follow acestui blog (sau de pe butonul Follow sau vă abonaţi prin mail)

Ce faceţi după ce aţi dat follow:

  • Îmi trimiteţi un mail cu numele vostru complet şi cu username-ul sau adresa de mail cu care urmăriţi blogul la adresa (tot de mail!) inabookshelf@gmail.com

Aveţi două săptămâni la dispoziţie ca să vă înscrieţi, deci până pe 4 ianuarie 2012. Câştigătorul va fi anunţat pe 5 sau 6 ianuarie şi va fi ales prin Random.org.

Succes!

31 thoughts on “Primul Meu Concurs!

  1. Buna , eu sunt Andreea si sunt noua pe aici , dar pare sa-mi placa blogul tau😀 . Am o intrebare : Daca acesta e primu tau concurs ,atunci de cand ti-ai facut blogul ?

    P.S: Craciun fericit !:*

    • Da, doar ca mesagerul lui Mosu’, curierul, a fost blocat in trafic in Laponia si intarzie un pic cu cartile, dar am primit si alte daruri de Craciun😀
      Sarbatori fericite si tie, piticmic!

    • Multumesc, dar din pacate, am ajuns prea tarziu si nu m-am mai putut inscrie. Dar multumesc pt.”invitatie” si la cat mai multe concursuri!

      ________________________________

  2. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

  3. La multi ani! poate am si eu bafta la concursul tau…sper ca nu mai sunt probleme cu mailul, deoarece eu am primit tot ce ai postat tu…

  4. Hey!:) Multumesc mult pentru invitatie, e foarte tare concursul tau! Din pacate, eu am cartea, deci nu ma inscriu:(. Btw, succes tuturor participantilor si tie iti doresc cat mai multe concursuri!

    Dee.

Leave a Reply

