Leapşa de Crăciun

Am primit şi eu leapşa de la Cristina şi Mona . Mulţumesc, fetelor!

1.Un banc despre (Moş) Crăciun 

 Moş Crăciun vine la psihiatru şi spune:
– Doctore, ajută-mă, nu mai cred în mine!

2.Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite?

Păi, dacă v-aş spune, nu s-ar mai îndeplini, nu-i aşa?

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti?

A trebuit să facem la ora de engleză o listă cu ce ne dorim de Crăciun (nu am vrut să fie luată în serios, am facut-o doar de amuzament :D), o împartăşesc şi cu voi:

Lista mea de Crăciun pt. Moşu’ :

  • O mulţime (vreau să spun O MULŢIME) de cărţi
  • Un IPhone 10
  • Dulciuri
  • O insulă (Hawaii, dacă se poate)
  • Şi o familie fericită şi unită

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoană iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?

Aş vrea toată iubirea şi înţelegerea respectivei persoane.🙂

5. Mai crezi în Moş Crăciun?

Sunt la limita dintre a crede şi a nu crede.

6. Ai făcut vreodată îngeri în zăpadă?

Da, când eram mai mică. Acum mă rezum la bătăi cu bulgări de zăpadă.😀

7. Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine?

Acasă, cu familia, în jurul bradului.

8.La ce vârstă şi cum ai aflat cine îţi lasă cadouri sub brad?

Nu mai ştiu…cred că mi-am dat eu seama atunci.

9. Împodobeşti tu bradul?

Întotdeauna! Este partea mea preferată a Crăciunului (pe lângă cadouri, desigur).

10. În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor?

Da, sper că da.

11. De Crăciun, îţi place să dai sau să primeşti?

Ambele, dar tind să înclin spre primit! Dar îmi place să şi dăruiesc, să văd expresia de pe feţele oamenilor când primesc daruri de la mine!

Leapşa merge mai departe la monika96, aayodelia şi Blacky. Crăciun fericit tuturor!


5 thoughts on “Leapşa de Crăciun

  1. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

Leave a Reply

