Top 10 cărţi citite în 2011

Cred că aţi observat deja că eu particip în diverse meme-uri de pe bloguri din străinătate (Foreign Cover Friday, Teaser Tuesdays, Waiting on Wednesday, W…W…W…Wednesdays). Am văzut un meme (nu e chiar un meme, dar e pe-aproape) interesant pe blogul The Reading Fever, preluat de pe Two Chicks on Books şi Fiktshun. Este vorba de Top 10 Week (Săptămâna Top 10), în care voi face un top 10 în fiecare zi a acestei săptămâni, cu o temă diferită. Tema de astăzi este Top 10 cărţi citite în 2011. Acesta este topul meu: (Încă ceva: nu este chiar un top 10, deoarece multe cărţi merită locul 1, aşa că le voi pune pe cele care merită acelaşi loc într-o ordine  aleatorie şi este doar un top 9, nu am găsit 10 cărţi care să îmi placă aşa de mult).

  1. Seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier
  2. Seria Dispozitive Infernale de Cassandra Clare
  3. Seria Îngerul Nopţii de Becca Fitzpatrick
  4. Seria Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong
  5. Legăminte de Ally Condie
  6. Eve de Anna Carey
  7. Damnare de Lauren Kate
  8. Seria Jurnalul Unui Puşti de Jeff Kinney
  9. Micuţele Mincinoase de Sara Shepard

Sper că v-a plăcut! Spuneţi-mi lista voastră în comm-uri!

6 thoughts on “Top 10 cărţi citite în 2011

  1. Instrumente mortale. Dispozitive infernale, Eve, Divergent, Micutele mincinoase, Fortele raului absolut…cam astea au fost preferatele mele din acest an.🙂

  2. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

Leave a Reply

