Ziua Albastră: Excepţie: Top 10 cele mai frumoase coperţi din 2011

Aceasta este partea a doua a meme-ului început ieri. Astăzi continui cu Top 10 cele mai frumoase coperţi din 2011.

A fost foarte greu să aleg, dar într-un final, m-am decis să postez doar 16 care mi-au plăcut foarte mult ( v-am spus că nu mă pot decide :D). Uitaţi-vă bine, veţi şti ce vă aşteaptă la Coperta Zilei!

Lista mea: 

  1. Smaragdgrun (Verde de Smarald) de Kerstin Gier
  2. Fated de Alyson Noel
  3. Darkest Mercy de Melissa Marr
  4. Rapture de Lauren Kate
  5. The Selection de Kiera Cass
  6. The Night Circus de Erin Morgenstern
  7. Ascheherz de Nina Blazon
  8. The Everafter de Amy Huntley
  9. Swear de Nina Malkin
  10. Splitterherz de Bettina Belitz
  11. Graffiti Moon de Cath Crowley 
  12. Evermore de Alyson Noel – Ediţia din Germania
  13. Glimmerglass de Jenna Black
  14. Incarnate de Jodi Meadows
  15. Struck de Rhinda Stapleton

Menţiune specială: Surrender de Elana JohnsonSper că v-a plăcut! Spuneţi-mi în comentarii ce coperţi vă plac vouă!

6 thoughts on “Ziua Albastră: Excepţie: Top 10 cele mai frumoase coperţi din 2011

  1. Copertele 2, 4, 9 le consider foarte frumoase si dupa ”topul meu imaginar” le-as clasa pe primele locuri. Interesante totusi topurile.
    Mi-ar placea sa vad un top cu scriitori.

  2. 1,2,6 si 14…imi plac cel mai mult :X…as avea o intrebare:-?..se stie cam prin ce luna v-a aparea Verde de Smarald?:D.mss:)

  3. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

  4. cine nu-l asteapta toti majoritatea care au citit primele parti , dar si cei care sunt indragostiti de lectura si vor sa isi de-a seama ce se petrece in acesta aventura , chiar daca nu au citit celelalte romane

Leave a Reply

