Top 10 2011: Book Boyfriends

M-am gândit să nu mai traduc titlul, cred că înţelegeţi ce scrie, oricum🙂 Mi-era mai greu fiindcă suna ciudat “Iubiţi din cărţi” sau “Iubiţi de carte”! Aşa, să revenim. Aceasta este a treia zi din Saptămâna Top 10, înfiinţată de  Two Chicks on Books şi Fiktshun. Astăzi vorbim despre Book Boyfriends. Nu mă prea dau în vânt după lucrurile astea, chiar dacă îmi plac şi mie, mai mult sau mai puţin, dar mai degrabă aş căuta pe cineva în viaţa reală🙂  Apăsaţi pe numele cărţii pt. a fi redirecţionaţi pe pagina de pe Goodreads a cărţii respective.

Lista mea: 

  1. Gideon DeVilliers – Seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier
  2. Patch Cipriano – Seria Îngerul Nopţii de Becca Fitzpatrick
  3. Ky Markham – Seria Legăminte de Ally Condie
  4. James “Jem” Carstairs – Seria Dispozitive Infernale de Cassandra Clare
  5. Edward CullenSeria Amurg de Stephenie Meyer
  6. Derek Souza – Seria Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong
  7. Austin Bridges al III-lea – Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis
  8. Caleb – Seria Eve de Anna Carey
  9. Daniel Grigori – Seria Damnare de Lauren Kate
  10. Seth – Seria Fascinaţie de Melissa Marr

Ei, asta e lista mea. Spuneţi-mi în comentarii ce credeţi voi!

 

3 thoughts on “Top 10 2011: Book Boyfriends

  1. Buna Ina uite si lista mea de book boyfriends

    1.Daniel Grigori – Seria Damnare de Lauren Kate
    2.Damen Auguste -Seria Nemuritorii de Alyson Noel
    3.Patch Cipriano – Seria Îngerul Nopţii de Becca Fitzpatrick
    4.Caleb – Seria Eve de Anna Carey
    5.Edward Cullen – Seria Amurg de Stephenie Meyer
    6.Austin Bridges al III-lea – Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis
    7.James “Jem” Carstairs – Seria Dispozitive Infernale de Cassandra Clare
    8.Sam Roth- Seria Fior de Maggie Stiefvater
    9.Derek Souza – Seria Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong
    10.Seth – Seria Fascinaţie de Melissa Marr

  2. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

Leave a Reply

