Top 10 Characters in 2011

Am revenit cu a patra zi din Top 10 2011. Astăzi, tema este Personaje. Iar eu am ales Personaje negative, m-am gândit că va fi mai interesant.   (Daţi click pe numele cărţii pt. a fi duşi pe pagina de Goodreads a cărţii.)

Lista mea:

  1. A – Seria Micuţele Mincinoase de Sara Shepard
  2. Grupul Edison – Seria Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong
  3. Jules – Îngerul Nopţii de Becca Fitzpatrick
  4. Societatea – Legăminte de Ally Condie
  5. Magistrul – Seria Dispozitive Infernale de Cassandra Clare
  6. Beira – Fascinaţie de Melissa Marr
  7. Regele Noii Americi – Seria Eve de Anna Carey
  8. Contele de Saint-Germain – Seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier
  9. Domnişoara Sophia – Damnare de Lauren Kate
  10. James – Amurg de Stephenie Meyer

Ok, asta e lista mea, de data asta a fost chiar uşor să aleg.🙂 Spuneţi-mi în comentarii care sunt personajele voastre preferate!

One thought on “Top 10 Characters in 2011

  1. Pingback: Decembrie la pachet! « Lost in a bookshelf

Leave a Reply

