Câştigător Concurs Damnare

A venit timpul să aflăm câştigătorul concursului Damnare. N-o mai lungesc, câştigătorul/câştigătoarea este Crazy Stephenie! Felicitări! Trimite-mi un mail cu numele şi adresa ta completă pe adresa de mail inabookshelf@gmail.com .  Cei ce nu aţi câştigat acum, nu vă faceţi griji, vor mai fi concursuri!

P.S. Acum, vă rog, nu mă înjuraţi pt. ce am să spun. Eu cred că am luat o decizie corectă. Am preluat şi eu ideea Roxanei de pe Puştoaica Scrie. Deci, am decis că cititorii activi pe blog vor primi o intrare în plus la concursul viitor. Până acum, cea mai activă a fost Marya. , care are 24 de comentarii. Ea primeşte o intrare în plus la concursul viitor. Deci, comentaţi, comentaţi, comentaţi!

O zi frumoasă!

16 thoughts on “Câştigător Concurs Damnare

Leave a Reply

