Leapșa

Am ”furat” și eu leapșa de la KyKy.😀 A fost distractiv de completat!

Dacă aș fi o floare…aș fi o orhidee. Dintotdeauna mi-au plăcut  deoarece mi s-a părut că dau senzația de feminitate, eleganță, gingășie.

Dacă aș fi o parte a zilei aș fi…după-amiaza. Mereu mi-a plăcut să văd cum apune soarele.🙂

Dacă aș fi un anotimp …aș fi primăvara sau toamna. Primăvara fiindcă este anotimpul renașterii și îmi plac numeroasele flori.🙂 Iar toamna fiindcă este anotimpul plecării și al melancoliei…și fiindcă e ziua mea, dar acesta este un detaliu minor😀

Dacă aș fi o culoare …aș fi verdele proaspăt al naturii, roșul intens al iubirii sau un violet misterios.

Dacă aș fi un fruct…aș avea un gust dulce-acrișor.

Dacă aș fi ceva dulce…aș fi cel mai bun de pe piață!

Dacă aș fi o carte…aș fi o carte bună, neapărat și cu puțină iubire🙂

Dacă aș fi un cântec…greu de spus ce aș face aici. Îmi plac foaaaaaarte multe melodii!

Dacă aș fi un film…cred că aș fi un film de comedie, dar de la care ai ceva de învățat.

Dacă aș fi o jucărie…aaa, n-aș vrea să fiu o jucărie în mâinile oamenilor!

Dacă aș fi o formă…aș fi inimă sau stea, sau ca formă geometrică, cred că un cerc sau un romb.

Dacă aș fi un număr…chiar nu știu ce număr aș fi!

Dacă aș fi un oraș…aș fi Paris sau Londra.

 Dacă aş fi un gust…aș fi dulce-acrișor🙂

Dacă aș fi o stare…aș fi bucuria.

 Dacă aş fi un sentiment…aș fi iubirea, e foarte frumoasă😀

Dacă aș fi o vârstă…aș fi adolescența.

Dacă aș fi o artă…aș fi pictura sau muzica.

Dacă aș fi un citat…ah, îmi plac multe citate, dar cred că aș fi ”Amantes sun amentes” (Îndrăgostiții sunt lunatici.)😀

Am răspuns cît de sincer am putut, iar întrebările mi-au plăcut foarte mult. Sper că v-au plăcut și  vouă! Leapșa merge mai departe la oricine o vrea. E la liber!

3 thoughts on “Leapșa

Leave a Reply

