Setea de Carrie Jones în curând la Rao

Tatăl vitreg al Zarei a murit, mama ei nu poate avea grijă de ea, aşa că ajunge să locuiască cu bunicii într-un mic orăşel din Maine. Nick, un vârcolac chipeş, îi salvează viaţa dintr-un accident de maşină, iar pe de altă parte, ceva pare să se înfiripe între ea şi eminentul Ian, un coleg de liceu. Din păcate, pe urmele Zarei se află o prezenţă malefică – un rege al zânelor. Iar acesta nu este deloc o creatură inofensivă şi delicată. Atunci când regele nu are de partea sa o regină mai mult timp, dorinţa lui e una singură: să-şi satisfacă pofta de sânge uman, iar în cazul de faţă, curmând vieţile celor doi la care Zara ţine. Se va preda ea oare în faţa acestui pseudo-vampir pentru a-i putea salva pe cei iubiţi? O poveste plină de suspans despre sacricificii.


 

4 thoughts on “Setea de Carrie Jones în curând la Rao

  1. Descrierea nu pare să îmi provoace foarte mult interes având în vedere că tema vampiri şi varcolaci pare să fi prins o prea mare amploare în ultima vreme. Însă sunt singură că citind cartea ar putea fi ceva care să mă atragă. Coperta e frumoasă (mai puţin crenguţele de jos) iar numele de Zara din câte ştiu eu este întâlnit în filmele cu indieni şi parcă nu merge aşa de mult în combinaţie cu celelalte nume alese de autoare. Dar fiecare are originalitatea lui nu am cum să contest acest lucru. Poate chiar o să fac rost de această carte când apare ca să îmi dovedesc că defapt e mai mult de capul ei decât mi-a lăsat acum impresia😀

Leave a Reply

