Recenzie: Paranormal de Kiersten White

M-am gândit să încerc să scriu recenzia în două ”părți”, ca să zic așa, ”rezumat” și ”părerea mea”, ca să nu mă mai tot frământ cum să încep recenzia🙂

Rezumat:  Evelyn ”Evie” este o adolescentă de 16 ani, ce lucrează pentru AISP (Agenția Internațională de Securitate pentru Paranormali), datorită ”harului” ei de a vedea dincolo de farmecele paranormalilor. Ea a fost luată de către cei de la AISP încă de la vârsta de 8 ani. Ea consideră că trăiește o viață relativ normală, chiar și cu job-ul ei. Totul decurge bine la Centrul AISP până când, într-o zi, se strecoară în Centru o creatură ciudată, care nu are culoare și este parcă făcută din apă. Lend, pe numele lui, este de fapt un metamorf, adică poate lua înfățișarea oricărei persoane. Fascinată de Lend, Evie începe să se apropie tot mai mult de el. De aici, cred că știți ce se întâmplă mai departe😀 Dar, adevărul nu stă mult timp ascuns, și pe măsură ce începe să iasă la iveală, Lend și Evie, vor trebui să treacă peste toate obstacolele și să încerce să trăiască o viață normală.

Părerea mea: În primul rând, țin să vă spun că această carte a fost EXTRAORDINARĂ! Epică! Mi-a plăcut toul: de la premiza cărții până la personaje și simțul umorului, prezent la fiecare pas în carte. Nu îi lipsește nimic cărții. Mi-a plăcut cum au fost conturate pesonajele, fiecare trăsătură potrivindu-se perfect cu caracterul fiecăruia.

Un alt aspect important pentru mine când vine vorba de cărți este simțul umorului. Iar aceasta a avut din plin! Replicile și gândurile lui Evie, oftaturile lui Raquel (veți ști despre ce vorbesc când veți citi cartea!), replicile și gesturile lui Lend, totul te face să te prăpădești de râs.

Iar întorsăturile de situație au mai animat acțiunea. Dar nu au dezamăgit, am fost foarte surprinsă de fiecare dată.  Într-o singură privință consider că era loc de mai bine, și anume, finalul. Este frumos, dar se putea și mai bine.

În concluzie, cartea aceasta merită toți banii! Fiecare bănuț🙂 V-o recomand tuturor cu căldură, nu veți fi dezamăgiți.

                    My rating: 5/5

Citate Paranormal:

„Când am terminat, eu și Raquel aveam o mulțime de pungi de cumpărături.                                     A clătinat din cap.                                                                                                                                 – Nu știu cum o să justific toate astea în raportul de cheltuieli.                                                              – Pur și simplu le treci la cheltuieli terapeutice, i-am sugerat.”

„- Numele meu este Evie. (…) Și tu ești?                                                                                             – Lend.

– Lend? a întrebat Raquel.                                                                                                                   – Da, la fel ca în dă-mi cu împrumut chipul tău, a zis, scânteind din nou către Raquel.                        – De ce nu Borrow? l-am intrebat. Sau, și mai bine, Steal?”

9 thoughts on “Recenzie: Paranormal de Kiersten White

  1. M-ai convins sa o citesc, pana acuma nu eram prea sigur de carte, nu prea ma atragea descrierea dar coperta categoric da, asa ca am tot amanat-o dar acum m-ai convins sa o citesc

  2. Frumoasa recenzie! Ma face sa vreau sa o citesc si mai mult😀 Sper sa pun “gheruta” pe ea pana in vara. Prea multe carti pe lista…😀
    Ps: funny quotes😀

Leave a Reply

