Leapșa!

Am „împrumutat” și eu leapșa de la Sayuki… Sper să vă placă!

5 persoane / lucruri care te scot din sărite (7 lucruri. Hi-hi! Fac cum vreau :))

  1. Profa de geo! O urăsc pe femeia aia! Ne face mereu zile fripte de luni. După ce că e și luni, de la ora 10 începe și infernul!
  2. Băieții idioți. Mă enervează când nu mă lasă în pace și trebuie neapărat să le dau o palmă zdravănă în „creier” ca să mă lase în pace!
  3. Oamenii îngâmfați. Nu-mi plac deloc. Mi se par foarte enervanți și nu îi prea pot suporta.
  4. Colegii de clasă invidioși. Sau mai bine spus, invidioți. (vedeți ce creativă sunt?) Doar fiindcă sunt unii mai buni decât alții, asta nu înseamnă că trebuie să le pui bețe în roate, că oricum nu te prea ajută.
  5. Oamenii (așa ziși) „orbi”. Adică așa le zic eu, sau spun că sunt eu invizibilă🙂 De exemplu, sunt într-un supermaket, și ei se bagă peste mine, dau în mine, și nici măcar nu se obosesc să își ceară scuze! Îmi vine să le dau câte un pumn la fiecare!
  6. Atunci când tac toată ora, și exact când strig și eu o dată, vine profu’ și îmi face observație pe motiv că am strigat.🙂
  7. Când plâng, chiar dacă  nu vreau. Deobicei, nu vreau să plâng și nu-mi place, dar uneori se mai întâmplă (deși foarte rar), chiar dacă eu nu consider că ar merita să plâng, dar lacrimile pur și simplu se preling din ochii mei și nu îmi place deloc!

5 persoane / lucruri care te calmează când ești supărat / nervos (6 lucruri)

  1. Să strig și/sau să arunc cu ceva (nu l-aș sparge, l-aș pune imediat la loc după aceea). Nu e atât de rău cum sună!
  2. Cafeaua sau ceaiul. Bauturile mele preferate😀
  3. Cărțile. Bineînțeles!
  4. (Acum, să nu credeți că sunt obsedată, fiindcă nu sunt). Mă gândesc la băieți drăguți. De prin cărți, de prin viața reală…
  5. Să îmi aduc aminte de faptul că sunt puternică și că pot trece peste orice.
  6. Muzica (viața mea, de altfel :D).

5 motive pentru care îți place iarna (decât 2)

  1. Bătăile cu bulgări! Bine, doar la începutul iernii, că după aceea mă plictisesc de ele🙂
  2. Faptul că pot purta anumite haine, cum ar fi paltonul meu mov suuuper-drăguț!

5 motive pentru care vrei totuși să vină vara

  1. Căldură! Să scăpăm de frigul acesta care a luat stăpânire peste România🙂
  2. Că pot purta în sfârșit rochițe și fustițe :))
  3. Vacanța de vară, bineînțeles.
  4. Summer = love! Și când nu apreciez eu o doză bună de iubire în viața mea.
  5. De abia aștept să văd colecțiile de vară ale creatorilor și caselor de modă :))

5 lucruri pe care le-ai învățat de la prieteni (doar 3)

  1. Să fiu mai veselă și mai optimistă
  2. Să înțeleg că iubirea nu are vârstă
  3. Că e bine să mai chiulești din când în când de la ora de muzică…=))

Bine, oricum cred că aveam lucrurile astea două pe undeva prin mine, dar aveau nevoie de cineva care să le împingă afară, pt. că, atunci când au ieșit la iveală, s-au manifestat la maximum!

Leapșa merge mai departe la oricine dorește să o ia😀

Leave a Reply

