Recenzie – Frenezia de Francesca Lia Block

Rezumat:

Olivia ”Liv” tocmai a terminat liceul. Chiar dacă viața ei nu e perfectă și nu e chiar cea mai populară din micul orășel în care trăiește, ea se simte, totuși, bine în compania iubitului ei, Corey, pe care îl ascunde de familia ei, deoarece el este de culoare, iar familia lui Liv nu ar accepta niciodată ca ea sa aibă un iubit de culoare.  Astfel, ea camuflează relația sa cu Corey cu o altă relație falsă, doar „de ochii lumii”. Tot orașul crede că iubitul ei este Pace, care este, de fapt, cel mai bun prieten al lui Liv. Dar și el are un secret: este gay, iar în orașul lor, cei ca el nu sunt prea bine priviți.

Dar Liv are un secret și mai mare: ea descoperă că este vârcolac. Ea trebuie să se obișnuiască cu acest ”statut” și în același timp, să îl ascundă de ochii apropiaților. Dar curând, secretul ei iese la iveală și o va costa mai mult decât crede ea.

Părerea mea:

Am terminat cartea aceasta într-o săptămână. Un record pentru mine, aș zice🙂 Are acel je ne sais quoi (nu știu ce), acel ceva, care îți țintuiește ochii de fiecare pagină. Când m-am pus pe citit, nu mă mai puteam opri. Dar, din păcate, cartea are multe neajunsuri. Povestea nu este atât de captivantă, doarece nu se pune mult accent pe blestemul lui Liv. Este mai mult o carte „educativă”, aș putea spune. Se vorbește mult despre rasism și orientare sexuală și mă bucur că autoarea a avut curajul de a pune în lumină aceste defecte ale societății. Personajele sunt destul de bine conturate, în special defectele fiecăruia, dar și calitățile. Și cu toate acestea, cartea nu mi s-a părut ceva foarte special, dar totuși, vă recomand să o citiți, poate vouă vă va plăcea mai mult.

My rating: 3.5/5 stars 

Citate Frenezia:

”M-am ridicat în picioare. Acum transformarea era completă și nu mă mai simțeam slăbită din pricina ei. Durerea și zbaterile se transformaseră în forță, o senzație de mare putere. Puteam să alerg toată noaptea cu haita mea. Venise momentul.”

”- Așteptam de ani de zile să-ți fiu prezentat formal, Olivia, a spus. Ești un lucru rar. Suntem la dispoziția ta.”

6 thoughts on “Recenzie – Frenezia de Francesca Lia Block

  1. Bravo! Foarte frumoasa si la obiect recenzia ta. Ai reusit, fara a aduce prejudicii cartii, sa ii evidentiezi si minusurile, dar in special ai scos in evidenta plusurile. Cu siguranta as citi si eu cartea dupa ce am vazut parerea ta.

Leave a Reply

