Aripi (Aripi #1) de Aprilynne Pike în curând la Litera

Am mai vorbit puțin despre această carte pe blog și mă bucur foarte mult că cei de la Litera o vor publica! E ok și coperta pe care au ales-o, e destul de interesantă, dar mi-ar fi placut mai mult cea originala. Din păcate, nu avem încă o descriere a cărții, așa că v-o prezint pe cea în limba engleză.

Laurel was mesmerized, staring at the pale things with wide eyes. They were terrifyingly beautiful–too beautiful for words.

Laurel turned to the mirror again, her eyes on the hovering petals that floated beside her head. They looked almost like wings.

In this extraordinary tale of magic and intrigue, romance and danger, everything you thought you knew about faeries will be changed forever.

4 thoughts on “Aripi (Aripi #1) de Aprilynne Pike în curând la Litera

  1. Abia aștept să apară.🙂 Eu am citit-o în engleză, și mi-a plăcut extreeeem de mult. Probabil o să o i-au și în română, mai ales că vine ziua mea…. * evil smile *.

Leave a Reply

