Gif Game

Am primit un Gif Game de la Nya (mersi!). Ador jocurile astea! Il puteti fura si voi daca vreti🙂 Enjoy!

Use every 7th gif.  No skipping.  If you run out, go back up the list. – ododododo. -.

This is you.

Mi-e greu să mă decid: eu care sunt? Hm? Hm? Cred că voi merge totuși cu bărbatul (chiar dacă sunt fată).

 This is your best friend.

Doamne, da’ pică numai gif-uri duble. Ok, și prietena mea e Sofia și eu sunt the puppy? Sau invers? Sau cum?

This is what your parents are like.

Da, da, ăsta e tata =)) Sau e mama? Stai că nu-mi dau seama…

What you do when you’re alone.

”So raise your glass if you are Ron! In all the right ways!…” A, bună!…

How strangers see you.

Stai, ce? Un motan? Așa mă vede lumea?! {imi inspectez corpul sa vad de ce}

How the same sex sees you.

Deci, mă văd ca pe niște cuburi dansante? Aoleu!😀

     How your crush sees you.

Uuu, e de bine, e de bine. (P.S. I don’t have „crushes”, I simply LIKE boys.)

  Your favorite fandom.

No comment.

Your taste in music.

Speak to the hand.

     If you had a superpower, it would be?

Ar fi să joc în filme numite ”Easy, eh?”. Ce mai ziceți acum, sirenelor, eh?

You in the morning.

Aproape de adevăr. Dezorientată la început, și apoi, fac a doua mutră a lui Leighton când îmi dau seama că trebuie să mă duc la școală. Și arăt la fel de bine ca ea😀

   Your thoughts on school.

Deloc! Uh-uh, nu. Never. Nu e așa.

 Your reaction to being asked out.

Nu chiar🙂

Your parent’s reaction to you going on your first date.

Uh, ok?…

    What you do on the weekend.

=)) Nu mai am cuvinte…

What you do in class when you should be listening to the teacher.

Foarte corect.😀

  Your reaction to learning the world was about to end.
Woo-hoo! Să mai dansăm cât mai putem!

  How you die.

De-abia aștept!

People at your funeral.

Oh, great.

Your neighbors.

Dacă-s gaga, ne potrivim!😀



24 thoughts on “Gif Game

    • Deci, sunt niste propozitii (cele cu bold) si trebuie sa alegi fiecare al 7-lea gif din computerul tau pentru fiecare propozitie. Si ce pica, acela este cel din propozitie🙂

Leave a Reply

