Nou în bibliotecă… (1)

Aceasta este prima dată când fac un post de genul acesta pe blog. Vă voi arăta ce cărți am mai cumpărat, primit, câștigat etc. Aceste cărți sunt toate de la începutul anului, ianuarie și până acum. Vă rog scuzați calitatea pozelor, dar încă învăț să „mânuiesc” aparatul de fotografiat🙂

Cumpărate

Urâții – Scott Westerfeld

Ritualul – L.J. Smith (ediție de chioșc)

Captiva – L.J. Smith (ediție de chioșc)

Puterea – L.J. Smith (ediție de chioșc)

Clubul V – Kate Brian

Frenezia – Francesca Lia Block

Pe aceasta o împrumutasem prima dată de la o colegă, și apoi mi-am cumpărat-o și eu (din cauza obsesiei mele de a avea toate cărțile pe care le-am citit în bibliotecă😀 ).

Împrumutate

Sunt aiurită și se ia! – Caprice Crane

Am împrumutat-o de la biblioteca școlii🙂 O carte foarte drăguță, v-o recomand!

Câștigate la concursuri

De pe blogurile Lisei și al lui Brodie (Mulțumesc mult!) am câștigat:

Forgive My Fins – Tera Lynn Childs
Fins Are Forever – Tera Lynn Childs

Și am fost foarte fericită să văd că erau semnate de către autoare cu numele meu!

Și împreună cu aceste cărți am câștigat și niște swag: 3 semne de carte, 2 abțibilde și un tatuaj.

Și de pe blogul lui Kat (Mulțumesc!) am câștigat:

Dash & Lily’s Book Of Dares – Rachel Cohn & David Levithan

The Goddess Test – Aimee Carter

Și o îmbrățișare de grup😀 :

Primite spre recenzare

De pe NetGalley am primit:

Graffiti Moon – Cath Crowley
Wanderlove – Kirsten Hubbard
Welcome, Caller, This Is Chloe – Shelley Coriell
I’d tell you I love you, but then I’d have to kill you – Ally Carter
The Immortal Rules – Julie Kagawa

Asta a fost tot! Sper că v-a plăcut🙂

32 thoughts on “Nou în bibliotecă… (1)

  1. sunt superbe, mai ales cele in engleza:X
    cel mai mult mi-au atras atentia “Welcome caller, this is Chloe” si “The immortal rules”
    si abtibildele imi plac foarte mult
    felicitari pentru ele:)

    • Multumesc! Welcome, caller, this is Chloe e foarte draguta si ti-o recomand (o sa uremeze si recenzia saptamana viitoare)😀
      Cat despre The Immortal Rules, pana acum cartea e foarte buna

    • Da, dar sunt e-books de pe NetGalley. Daca vrei, fa-ti si tu cont pe NetGalley si cand vezi o carte care iti place, apesi butonul Request si poate vei primi cartea🙂

      • Mda, am o aversie pt e-books din păcate pt mine.
        Deocamdată am pus ochii pe Academia vampirilor în engleză pe libris.ro şi o să încerc să mi le umpăr curând🙂
        Ms pt informaţie totuşi😉

      • Nici eu nu sunt prietena foarte buna cu e-books-urile (si oricum dup-aia tot imi cumpar cartile ca sa le am in biblioteca😀 ) dar e o metoda buna de a citi cartile inainte de a aparea `pe piata`

  2. Dar, ai carti nu gluma! Sa te bucuri de ele! Lectura placuta! Eu voiams a citesc Nici moarta nici angajata si trebuie sa fac rost de ea. Mi-am amintit cand am vazut coperta cartii Sunt aiurita si se ia, foarte tare titlul :))

  3. WAW ! Multe multe carti ! In ritmul asta , nu vei mai avea unde sa le depozitezi😀
    Imi plac in special cartile in engleza . Cred ca esti foarte buna la lb engleza de citesi atat de multe carti fara probleme . mi-e miar trebui muuult sa pot reusi sa citesc o carte oricat de subtire ( si se zice ca eu sunt ce-a mai buna din clasa la engleza – clasa de contabili , ce vrei ?😀 ) Dar am auzit de unele carti care mi-au captat atentia , spre exemplu : I`d tell you I love , but then I`d have to kill you . Chiar imi doresc sa o citesc !

Leave a Reply

