13 plicuri albastre de Maureen Johnson

13 plicuri, 4 reguli, 1 000 de dolari, un rucsac si… toata Europa la picioarele ei. Se anunta o vacanta de vara perfecta pentru Ginny, o americanca in varsta de 17 ani. In realitate, nu-i chiar asa: nu e simplu sa te trezesti de una singura pe un continent aflat la mii de kilometri distanta de casa, unde nu toata lumea vorbeste engleza si unde nu toti sunt dispusi sa-ti fie prieteni. Dar Ginny nu poate abandona misiunea pe care o are, aceea de a merge in toate destinatiile mentionate in scrisori si de a respecta intocmai instructiunile primite in cele 13 plicuri. Distractia se poate transforma oricand in corvoada si… invers

 

Această carte mi-a atras atenția de ceva timp, dar… în limba engleză. Și chiar aveam de gând să mi-o iau în limba engleză. De abia ieri am aflat că a fost publicată și în România. Cartea este din 2008 și la noi în țară și eu habar nu am avut! Nu pot să cred🙂

23 thoughts on “13 plicuri albastre de Maureen Johnson

  1. Interesanta descrierea🙂
    E prima oara cand aud de ea si mi-ar placea sa o citesc, dar din cate am inteles exista si o continuare pe care cei de la RAO intarzie sa o publice… Pacat!

    • Da, intr-adevar, exista si o continuare… Dar sunt multe continuari pe care cei de la Rao intarzie sa le publice ( dar nu cred ca o sa le publice pana la urma pe multe dintre ele). Parca declarasera faliment si de-asta…

  2. Eu am auzit de ea de mult timp, insa niciodata nu i-am dat prea multa atentie. Acum parca devine interesanta …

Leave a Reply

