Cover Reveals

De curând au fost alese coperțile unor cărți ce urmează să apară în curând în străinătate.

Shine Light (Night Creatures #3) by Marianne de Pierres

Scent of Magic (Healer #2) by Maria V. Snyder

The Lost Prince (The Iron Fey: Call of the Forgotten #1) by Julie Kagawa

Acesta este primul volum dintr-o continuare a seriei Iron Fey de Julie Kagawa. Cartea este narată de Ethan Chase (care este și personajul principal, de altfel), fratele lui Meghan Chase.

The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer #2) by Michelle Hodkin

Losing Lila (Lila #2) by Sarah Alderson

Mie nu-mi place așa mult coperta asta. Prima era mult mai frumoasă.

Eh, voi ce ziceți? Care vă plac mai mult?

22 thoughts on “Cover Reveals

  1. prima coperta imi place cel mai mult
    si imi place ce scrie pe ultima coperta. mi-a atras atentia si o sa ma interesez de primul volum (n-am mai auzit de ea pana acum)

Leave a Reply

