Random Post #1: Book Teams

Hei! Scuze că n-am mai postat de câteva zile pe blog, știu că a început să sufle praful pe aici…😀 Dar am revenit cu un blog discussion. Să aleg o tematică și după ce vorbesc puțin despre părerea mea, vă spuneți și voi părerile și viziunile în comentarii. Dar cred că deja știați asta🙂 Oricum, azi m-am gândit să discutăm despre teams. Este ”echipa” pe care o alegem fiecare când citim o carte, băiatul care ne place mai mult (sau, mă rog, fata, pentru băieți, dar deobicei ei nu prea au de unde alege că de obicei, e una și bună =)) ). Cred că știm cu toții marea, veșnica și mult mediatizata bătălie Team Edward vs. Team Jacob din Amurg. Dar asta se întâmplă la multe cărți, deci și întrebarea: Tu pe cine alegi?  Uneori, m-am atașat instant de un anumit personaj și de partea aceluia rămân. Dar, uneori, mai am dificultăți în a alege (nu e vina mea că autoarea i-a făcut pe amândoi numai buni de citit!) :)  Oricum, dacă erați curioși, uite cu cine țin eu:

OK, deci, voi cu cine țineți? Spuneți-mi în comentarii!

P.S. Stați cu ochii pe blog pentru o recenzie pentru The Immortal Rules de Julie Kagawa🙂

42 thoughts on “Random Post #1: Book Teams

  1. pai eu sunt team Edward (desi nu imi place deloc de Robert Pattinson:P), team Dimitri:X, team Clay (din Luna plina de k.Armstrong), team Eric (din Vampirii sudului) si team Henry Fitzroy din Blood Books (desi imi place si de Mike Celucci aproape la fel de mult)

  2. Eu sunt team Edward Cullen , desi am aceeasi problema ca si Ioana😀 team Derek ( din Fortele raului Absolut ) team Eric ( din Vampitii sudului ) desi imi lace si de Bill la fel de mult , team Nick (din cercul secret ) asta este , nu ma pot desparti de el😛 etc … nu imi mai aduc aminte momentan .

  3. team eric,team dimitri, team damon,team clay(LP),team EdJob:))))( aici tin cu amandoi) …mda si ar mai fi o gramada de teamuri cu care tin dar sunt din carti ce nu tin de supranatural si am decis sa ma rezum decat la astea(ca acum pe astea mi le amintesc)

  4. team Clay ( Luna Plina, Kelley Armstrong ) , Team Simon ( Fortele raului absolut, acelasi scriitor ), Team Patch ( Ingerul Noptii ). Scuze, desi am cele 4 carti Amurg, nu le-am citit inca. Team – of course! – Eric ( Vampirii sudului ), team Damon ( nu am citit cartea, ci serialul.).

  5. ahh nu-mi vine sa cred ,am uitat sa mentionez ca sunt si TEAM DAMON:x
    inca nu-mi vine sa cred ca l-am uitat:P:))

  6. Team Edward [Twilight],Team Aiden [Covenant de Jennifer L. Armentrout],Team Patch [Hush Hush],Team Noah [Mara Dyer de Michelle Hodkin] ,Team Tod [Soul Screamers]si Team Dimitri [Vampire Academy]🙂

  7. Sunt team Dimitri, dar si team Adrian(nu pot sa ma hotarasc), team Eric(Vampirii Sudului), team Seth, dar si team Roman(Georgina Kincaid, iar nu ma pot decide).Eu am scris pe aici ceea ce n-am vazut la tine la preferinte, dar cama stea sunt ale mele. Deocamdata nu-mi aduc aminte altele.

      • E foarte greu in cazul Academiei Vampirilor sau seriei Georgina Kincaid pentru ca rele sau bune te atasezi de personaje foarte mult. Chiar daca Roman(GK) era rau nu aveai cum sa nu-l iubesti; era adorabil😀

  8. Ma intristez ca dezamagesc, dar n-am citit Ingerul Mecanic, nu am cartea, dar din auzite sunt team Will :))

    • Nu dezamagesti pe nimeni! Tocmai de-asta v-am si intrebat cu cine tineti, eram curioasa si ca sa va puteti exprima parerile liber . Oricum, sunt multi care sunt Team Will🙂

  9. O DA, team KY!! La restul… nu stiu sigur nici acum daca sunt Team Edward sau Team Jacob.. in carti, mai mult team Edward, in filme mai mult Jake.. La Fallen, sunt team Cam.. inca nu a aparut Miles sau poate nu mi-l amintesc, am citit decat prima carte.

Leave a Reply

