And the winners are….

În primul rând, țin să vă mulțumesc pentru toate comentariile frumoase și pentru că ați făcut acest blog un loc mai bun🙂 Au fost multe comentarii, chiar și eu m-am mirat! Oricum, nu o mai lungesc, câștigătorii sunt……

El Kosta – 46 puncte

Paraschiv Laurențiu (Laurentzyu) – 46 puncte

Niculie Andreea-Daniela (jacqlineveve) – 42 puncte

Felicitări!! El Kosta și Laurențiu își aleg fiecare ce carte vrea dintre Elixirul Vieții și Năluca și Năucul, iar pentru că scorul a fost apropiat, și jacqlineveve își poate alege dintre În Camion de Terry Pratchett sau Sete de Sânge (Jurnalele lui Stefan #2).  Eu v-am trimis deja câte un mail la fiecare. Trimiteți-mi un reply la inabookshelf@gmail.com cu adresa voastră completă (inclusiv nume) și cartea dorită🙂

6 thoughts on “And the winners are….

Leave a Reply

