Random Post #2: Rain over me….

Plouă, plouă,
 Și babele se ouă…

Un „citat” foarte inspirat, nu-i așa? Glumeam😀 Am zis pur și simplu să încep postul pe o notă mai amuzantă🙂 În București, unde locuiesc eu, e vreme mohorâtă, și puțin mai devreme, ploua cu găleata. Cum stăteam eu așa, doar cu o carte și sunetul ploii ținându-mi companie, mi-am dat seama ce frumos e acest sunet. Relaxant, perfect pentru momentele când vrei să rămâi cu gândurile tale pentru un timp sau când citești o carte.

Când eram mai mică, nu-mi plăcea ploaia. Eram certate🙂 Dar de curând, a început să-mi placă chiar foarte mult și nu mai detestam zilele ploioase. Și încă îmi place. Uneori, găsesc diferite „semnificații” pt. zilele cu ploaie. De exemplu, anul trecut am fost în vacanță la Sibiu, iar în ziua când plecam ploua. Mie îmi plăcuse foarte mult Sibiul și eram cam tristă că ne despărțeam. Și atunci, m-am gândit: „Uite, fiindcă eu sunt supărată că plecăm, și cerul ne plânge plecarea…”😀

Acum vreo două săptămâni, aveam o stare destul de proastă, și pur și simplu s-a întâmplat să plouă în acele zile. Și ziceam că „Ploaia îmi alimentează suferința” Da, pe atunci, eram într-o stare foarte poetică🙂

Mereu am visat să am parte de un dans sau de un sărut în ploaie, și încă mai aștept acel moment…. Concluzia: Ploaia este destul de romantică, dacă ai în compania ta încă un nebun care să vrea să stea în ploaie😀

Și știți cum se spune, „Îmi place ploaia fiindcă, dacă sunt supărată, nimeni nu-și poate da seama dacă plâng.”🙂 Eu nu am  avut probleme din acestea până acum,dar cine știe…😀

Și în plus, pt, noi, cititorii înfocați, ploaia e foarte bună. Îmi place foarte mult să stau ghemuită pe canapea, cu o carte bună în mână, și o cană de cafea care să mă încălzească, și sunetul ploii care să mă liniștească🙂

Dar, am vorbit prea mult. Scuzați mega-postul despre…  ploaie. Lăsași și voi în comentarii părerea voastră despre „picăturile din rai”😀

30 thoughts on “Random Post #2: Rain over me….

  1. ce sa zic, in momentul asta iubesc ploaia, nu mai suportam canicula , urasc sa stau in Bucuresti vara, e insuportabil!!
    cand ma duc la tara, ador cum se aude ploaia pe acoperis. e un sunet foarte…linistitor dupa parerea mea
    ploaia e romantica, dar numai atunci cand, asa cum ai zis si tu, gasesti o persoana care sa stea langa tine, si sa nu o deranjeze sa fie uda din cap pana-n picioare:D

  2. Pfff..ador ploaia! Cand eram mica nici mie nu-mi placea! Dar chair are muuulte semnificatii! Si , si eu astept “magicul” sarut in ploaiee! foarte frumoasa postarea!

      • Cu mare plăcere:*
        Și eu am aflat-o acum ceva timp. Nu obișnuiam să citesc poezii, dar când am dat peste acea carte a lui Macedonski, am fost plăcut surprinsă. (A, și mai îmi place și Marin Sorescu. De el îți recomand „Boală”, sau „Șah”)

        O zi cât mai frumoasă!:)

      • Am citit prima dată de el „Noapte de decemvrie”, dar obligat-forțat, la școală. Mi-a plăcut și aceea, deși nu am înțeles-o decât după ce mi-a fost explicată de profesoară.
        La mine întâmplarea a făcut că o colegă nu a putut ajunge la premiere și m-am oferit să-i iau diploma și cartea. Și, curioasă de fel, nu m-am putut abține să nu o răsfoiesc.😀 M-am regăsit în multe dintre ele și am fost tare surprinsă cât de frumoase erau.

        Îți mulțumesc eu pentru amabilitatea cu care ai purtat cu mine discuția. Îmi face mare plăcere.
        O seară frumoasă!

  3. Ai descris atât de frumos ploaia. Ploaia înseamnă mereu aceleaşi picături timide, care câteodată îşi iau avânt. Ceea ce se schimbă e starea noastră. Astfel, pricepem că ploaia e bună pentru că ne aduce romantism, linişte, dar este şi rea pentru că ne aduce o stare proastă, plictiseală…
    Astăzi mi-a plăcut ploaia. Trec printr-o perioadă de hibernare sufletească pentru că toată agitaţia de la şcoală m-a făcut să nu-mi doresc decât să stau liniştită pentru ceva vreme. Ploaia m-a ajutat. Parca pe geam îmi curgeau gândurile, iar mintea mea rămânea liberă, proaspătă.

    Ai timp până la următoarea zi cu ploaie să găseşti pe cineva cu care să dansezi sau să te săruţi pasional, în timp ce picăturile rotunde se lovesc cu zgomot de pământ.

  4. Ploaia este un lucru atat de delicat incat te inspira.. Eu sunt genul de nebuna care daca prinde timp iese afara si fuge prin ploaie sau , alternativa mai normala, stau cu cartea in mana si simt atat de intens cum ma cuprinde racoarea oferita de ploaie si actiunea din carte. Ador modul cum ai descris acest fenomen ce da viata unor zile monotone.. chiar daca pare un fenomen foarte trist.😉

  5. nu mi se pare ca ai vb prea mult imi place ca ai avut curajul sa spui ceea ce mult dintre noi gandim. si eu visez la un sarut/dans in ploaie . pe mine ma linisteste mult ploaia.cand e noapte si ploua las geamul deschis si adorm ascultand zgomotul ploii. chiar si atunci cand fulgera si tuna imi place

  6. :)) Super postul, e chiar fain, cat despre ploaie si mie a inceput sa imi placa, desi alte dati cand imi strica planurile pur si simplu nu o suport :))

  7. Cand am vazut citatul “Ploua, ploua…” ma gandeam la melodia trupei Voltaj. Eu totusi ma bucur ca ploua, m-am saturat de canicula si de toata caldura si fierbanteala asta.

  8. Si la mine in oras a fost vremea exact la fel… Sunt de acord cu tot ce-ai scris tu si chiar ma regasesc in cuvintele tale. Este mult mai bine cand ploua, parca sunt la linistita si mereu imi place sa privesc ploaia de pe geam.

  9. Ador când plouă afară nu ştiu în zilele astea caniculare, chiar îmi lipsesc picăturile de ploaie, care se lovesc de mansarda casei mele:-<, total adevărat în tot ce ai scris:)

  10. Ai dreptate, ploaia este ceva magic. Pare atat de ireal sa alergi prin ploaie, sa te bucuri de ceva ce altii detesta!

Leave a Reply

