Sacrificul (Eve #2) de Anna Carey – în curând la Leda!

IUBIRE, AVENTURĂ ŞI SACRIFICIU ÎNTR-O LUME DEVASTATĂ

Pentru prima oară de când a evadat de la Şcoală, Eve şi-a găsit pacea.
Locuieşte în Califia, un paradis pentru femei, la adăpost de soarta îngrozitoare care le aşteaptă pe orfanele Noii Americi. Dar siguranţa ei are un preţ: a fost obligată să-l abandoneze pe Caleb, singur şi rănit, la porţile oraşului. Când aude că acesta se află în pericol, încearcă să-l salveze, însă e prinsă şi dusă în Oraşul de Nisip, capitala Noii Americi.
Captivă între zidurile Oraşului, Eve descoperă un secret cumplit despre trecutul ei şi e forţată să se confrunte cu o crudă realitate. Aflând că iubitul ei este în viaţă, ea încearcă să evadeze pentru a fi împreună – însă consecinţele ar putea fi tragice. Şi atunci, trebuie să facă o alegere disperată, altminteri riscă să-l piardă pe Caleb pentru totdeauna.

NARAŢIUNEA ANTRENANTĂ, POVESTEA ROMANTICĂ ŞI FINALUL TULBURĂTOR
SUNT TOT ATÂTEA MOTIVE PENTRU CITITORI SĂ AŞTEPTE CU NERĂBDARE URMĂTORUL VOLUM AL SERIEI!

ISBN: 978-973-102-481-3
Nr. pagini: N/A
Format: 13 x 20 cm
Apariție: 2012
Preț: 34.90 lei

17 thoughts on “Sacrificul (Eve #2) de Anna Carey – în curând la Leda!

  1. Ce copertă tare. Mai ales că e verdele acela minunat.
    ”O carte emoționantă și romantică, pe care am citit-o dintr-o suflare.” – ce frumos e spus. Te îndeamnă să o citești imediat..
    O zi frumoasă!

  2. Coperta este superba. Primul volum mi-a placut foarte mult si sunt atat de nerabdatoare sa apara si al doilea volum. Este printre cartile care mi-am propus sa le citesc in vara aceasta.🙂

  3. Uf, nu am mai scris de mult timp comentarii din lipsa de internet…:(
    Din pacate nu am primul volum, asa ca al doilea volum va trebui sa astepte pana il voi cumpara pe primul.

  4. Coperta este absolut superba! O iubesc!❤ Pacat ca nu am si eu primul volum, dar fac eu rost de el sa vad cat de frumoasa este seria!😀

Leave a Reply

