Nou în bibliotecă… (2)

Am revenit cu un nou ”lot” de cărți, primite/cumpărate de la sfârșitul lunii mai și până în iunie🙂 Și, am și cumpărăturile de la Bookfest aici, chiar dacă a trecut puțin timpul, dar am văzut că unii dintre voi voiați să vedeți ce mi-am luat, așa că le-am pus:

Cumpărate de la Bookfest:

Fata de Hârtie de Guillaume Musso

Oracolul din Stambul de Michael David Lukas

Spulberă-mă (Atingerea lui Juliette #1) de Tahereh Mafi

Prințul Mecanic (Dispozitive Infernale #2) de Cassandra Clare

Și acum, restul cărților, cumpărate în afara Bookfest-ului:

Cumpărate:

Fantomele ne știu toate secretele de Megan Crewe

Beautiful Darkness (Caster Chronicles/Cronicile Casterilor #2) by Kami Garcia, Margaret Stohl

Câștigate:

De pe blogul Ioanei și Deliei  (Mulțumesc!) am câștigat cu ceva timp în urmă un semn de carte magnetic, care îmi place foarte mult:

Primite:

La festivitatea de premiere de la școală, am primit două cărți:

Întoarcerea din rai de Mircea Eliade

Une Promesse de Sorj Chalandon

Să vedem cum o s-o citesc pe asta… Cred că voi citi două cărți în paralel: Une promesse și Dicționarul Francez-Român😀

Șiiiiii o poză de grup:

32 thoughts on “Nou în bibliotecă… (2)

  1. Sunt absolut minunate
    Ce frumoase sunt și cele de la premiere. Mircea Eliade e unul dintre favoriții mei, iar cartea în franceză e tare rău. Nu am citit până acum nici o carte în franceză. Probabil e un sentiment super- s-o citești în varianta originală, dar în același timp e și greu. Să mă anunți când o termini.:D

    Îți doresc o cât mai frumoasă!:*

  2. cea care mi-a atras atentia si mie este printul mecanic si fata de hartie am sa incerc sa fac si eu rost de ele

  3. ce de achizitii super!!
    imi place cum arata cartea in franceza, dar cred ca o sa fie o lectura cam grea..
    sa le citesti cu placere pe toate!!

  4. Lectura placuta si sper sa faci si recenzii. De curand mi-am comandat si eu Spulbera-ma si Printul mecanic. Deabia astept sa le primesc si sa ma apuc de citit. In acest moment, duc lipsa de carti si deabia astept sa-mi vina uriasul colet de pe elefant. :))

  5. Lectură plăcută şi sfatul meu este să începi cu Fata de Hârtie este o carte absolut extraordinară, te va înfuria, te va face să vrei să strângi de gât o anumită persoană din acea carte şi te va face să sari în sus de fericire!!! Îţi recomand cu toată sinceritatea această carte:)

    P.S Îmi place coperta de la Beautiful Darkness

    • Fata de Hartie a fost a doua pe lista, dupa Spulbera-ma. Am terminat-o de curand, si mi-a placut mult, chiar m-a lasat cu gura cascata, si sunt de acord cu tine. Urmeaza si recenzia in curand, stati cu ochii pe blog!

  6. Cate carti superbe! Mai ales Printul Mecanic, am citit primul volum si pot spune ca este absolut superb!🙂 Lectura placuta!

Leave a Reply

