Breathe by Sarah Crossan

Inhale. Exhale. Breathe. Breathe. Breathe . . .

The world is dead.
The survivors live under the protection of Breathe, the corporation that found a way to manufacture oxygen-rich air.

ALINA
has been stealing for a long time. She’s a little jittery, but not terrified. All she knows is that she’s never been caught before. If she’s careful, it’ll be easy. If she’s careful.

QUINN
should be worried about Alina and a bit afraid for himself, too, but even though this is dangerous, it’s also the most interesting thing to happen to him in ages. It isn’t every day that the girl of your dreams asks you to rescue her.

BEA
wants to tell him that none of this is fair; they’d planned a trip together, the two of them, and she’d hoped he’d discover her out here, not another girl.

And as they walk into the Outlands with two days’ worth of oxygen in their tanks, everything they believe will be shattered. Will they be able to make it back? Will they want to?

19 thoughts on “Breathe by Sarah Crossan

  1. Wow..wow! Ce idee genială are cartea asta!
    „Inhale. Exhale. Breathe. Breathe. Breathe . . .

    The world is dead.” – nici nu mai era necesar să citesc mai departe pentru a-mi da seama că e super.
    Ai citit-o? Dacă da, cum ți s-a părut?

    O zi frumoasă!:*

      • Și tu cum citești genul acesta de cărți? Le găsești/cumperi în format electronic? Sau ai sponsori care să ți le dea?
        Scuze, sunt curioasă:D

      • Ah, nu, de obicei, mi le cumpar de pe bookdepository.com . Sunt preturi OK, iar transportul este gratuit in Romania.
        Chiar daca eu nu sunt mare fana a cartilor in format electronic, le poti cumpara, daca vrei, in acest format sau iti poti face cont pe NetGalley, si poti citi carti in format electronic inainte de a fi publicate, in schimbul unei recenzii pe blogul tau🙂

      • Tare. Chiar nu știam cum se face. Am fost mereu curioasă, dar am zis să nu fiu enervantă dacă întreb:)))

        Mi-am salvat acel site pe care mi l-ai dat acum. Îți mulțumesc mult și scuze dacă te deranjez.😀

    • Deocamdata, nu cred. Poate daca ne apucam de o campanie de publicare…. Dar cum autoarea nu este ”indie”, nu cred ca ne va oferi sprijinul, ca la alte campanii de publicare…🙂

  2. ce mi-a atras mie atentia in primul rand la cartea asta: numele uneia dintre personajele feminine, Alina. e foarte ciudat sa intalnesc nume romanesti in carti straine:D

  3. Interesanta coperta. Si descrierea la fel. pacat ca aceste carti inca nu au aparut la noi.. As avea o gramada de citit.

  4. nici eu nu ma prea omor cu cititul in format electronic. ma oboseste si nu prea imi place. prefer stilul clasic

Leave a Reply

