Ziua Spulberă-mă: Ziua ia sfârșit….. cu un joculeț!

UPDATE! Simonik a greșit, dar s-a corectat după aceea, fiind încă printre primele 3. Deci, fiindcă Miha Mihaella, Patricia’s Blog și Sabry99ems nu participă la Concurs, „clasamentul” este următorul:

Simonik, Smiling Miss, Zipy – fiecare câte 2 puncte
Andreea, andre97andre – 1 punct

Ca să terminăm în stil (relativ) mare ziua Spulberă-mă, vom juca un mic joculeț😀

Trebuie să ghiciți ale căror cărți sunt fiecare dintre cele 6 coperți de mai jos. Primele 3 comentarii cu răspunsuri corecte vor primi 2 puncte în plus la Concurs, iar următoarele 3 comentarii cu răspunsuri corecte vor primi câte un punct în plus la Concurs🙂

Start Joc!

23 thoughts on “Ziua Spulberă-mă: Ziua ia sfârșit….. cu un joculeț!

  1. Acum văd și eu: Verde de smararld de kerstin gier, chimie perfectă de simone elkers, fata de hartie de guillaume musso ,jurnalul unui puști de jeff kinney, legaminte de allie condie, uneori sub clar de lună de heather davis.

  2. Albastru de safir,
    Chimie Perfecta,
    Fata de hartie,
    Jurnalul unui pusti 1,
    Legaminte
    Uneori sub clar de luna.

  3. Albastru de safir,
    Chimie Perfecta,
    Fata de hartie,
    Jurnalul unui pusti 1,
    Legaminte
    Uneori sub clar de luna.

  4. Eu sunt cam întârziată ca întotdeauna. Am luat o pauză forţată de tehnologie, având ceva probleme cu calculatorul. Oricum nu aş fi ghicit toate coperţile pentru că sunt începătoare.😀 Felicitări celor care au ştiut!

Leave a Reply

