Random Post #3: Cărțile mele preferate

Poate că ați observat că există acum o nouă pagină pe blog: My Favourite Books. M-am gândit să fac această pagină după comentariul Andreei la o postare recentă, în care îmi spunea că ea crede că sunt înnebunită după Spulberă-mă. Ok, îi dau dreptate Andreei într-un fel, poate așa s-ar părea, dar nu sunt chiar atât de crazy over it😀 Deci, ca să fie totul clar: cărțile mele preferate se împart în două mini-liste, ca să zic așa🙂 : „Cărți care mi-au plăcut atât de mult, atât de mult, atât de mult, că am vărsat câteva lacrimi când s-au terminat” și „Cărți care mi-au plăcut destul de mult cât să le dau 5/5 stele și le recomand tuturor”🙂 Așadar, vă prezint în premieră și în exclusivitate Lista Mea de Cărți Preferate !

Cărți care mi-au plăcut atât de mult, atât de mult, atât de mult, că am vărsat câteva lacrimi când s-au terminat

  • Îngerul Mecanic – Cassandra Clare
  • Prințul Mecanic – Cassandra Clare (recenzia în curând!)
  • Amurg – Stephenie Meyer
  • Lună Nouă – Stephenie Meyer
  • Eclipsa – Stephenie Meyer
  • Zori de Zi – Stephenie Meyer
  • Îngerul Nopții – Becca Fitzpatrick
  • Crescendo – Becca Fitzpatrick
  • Roșu de Rubin – Kerstin Gier
  • Albastru de Safir – Kerstin Gier (recenzia aici)
  • Invocarea – Kelley Armstrong
  • Revelația – Kelley Armstrong
  • Răfuiala – Kelley Armstrong
  • The Immortal Rules – Julie Kagawa (recenzia aici)

Cărți care mi-au plăcut foarte mult cât să le dau 5/5 stele și le recomand tuturor

  • Graffiti Moon – Cath Crowley (recenzia aici)
  • Fascinație – Melissa Marr
  • Jurnalul Unui Puști – Jeff Kinney
  • Rodrick E Cel Mai Tare – Jeff Kinney
  • Ultima Picătură – Jeff Kinney
  • Paranormal – Kiersten White (recenzia aici)
  • Dash & Lily’s Book of Dares – Rachel Cohn & David Levithan
  • Sunt aiurită și se ia! – Caprice Crane
  • Fata de Hârtie – Guillaume Musso (recenzia în curând!)
  • Forgive My Fins –  Tera Lynn Childs (recenzia aici)

S-a terminat! Whew, ce greu a fost! Glumesc, dar poate că v-am plictisit puțin cu lista mea (relativ) lungă😀 Dar acum trecem la voi, care sunt cărțile voastre preferate? Aveți permisiunea de a încărca postarea cu liste kilometrice cu cărțile voastre de suflet😀

32 thoughts on “Random Post #3: Cărțile mele preferate

  1. Chiar mă întrebam de ce nu mai postezi:X
    Mă bucur că ai postat acum totuși pentru că mă tot uitam și chiar îmi doream să comentez.

    Cărți preferate…hmmm…f multe. Să zicem că asta e lista, deși sunt sigură că nu e toată:))…orice carte are ceva spercial..ceva ce o face să se deosebească de celelalte:)
    1. Martorul mut(Agatha Christie)
    2. Chimie perfectă(Simone Elkers)
    3. Jane Eyre(Charlotte Bronte)
    4. Mândrie și prejudecată (Jane Austen)
    5. Cu fiecare zi (Danielle Steel)
    6. Povara minciunii(Kate Walker)
    7. Bâlciul deșertăciunilor(William Makepeace Thackeray)
    8. Ben Hur(Lew Wallace)
    9. Nu sunt eroină(Noelle Henry)
    10. Dragostea nu moare(Oliver La Farge)
    11. Scarlet (A. G Gaughen) – eng
    12. Belea Mare (Dave Barry)
    13. Cele 9 vieți ale lui Chloe King (Liz Braswell)

    Acum citesc Lorelei de Ionel Teodoreanu..primele 30 de pagini îmi place deci probabil o sa fie frumoasă toată cartea.😀

    O zi frumoasă!!:*>D:<

  2. Si mie mi-a placut Fascinaie foarte tare, si Obsesia de asemenea(volumul al doilea)^^
    Dar mi-a mai placut si The howling heart de April Bostic(poveste de dragoste cu varcolaci) si Omul invizibil, Colectionarul(sadica,dar frumoasa), Mostenirea ucigasa si altele….

    • Obsesia mie nu mi-a placut aproape deloc (dar gusturile nu se discuta). Si The Howling Heart pare draguta, iar Mostenirea Ucigasa am vrut sa mi-o iau si eu, dar nu stiam exact ce sa cred…🙂

  3. Îngerul Nopţii, Crescendo şi Fata de Hârtie sunt cărţile mele de suflet şi mereu vor fi<3, dacă mai vrei să te delectezi cu stilul lui Guillaume Musso îţi recomand "Vei fi acolo?" şi "Salvează-mă" mi-e mi-au plăcut foarte mult:)

  4. Cartile mele preferate sunt:
    1.Eve
    2.Nu plange sub clar de luna
    3.Uneori sub clar de luna
    4. Micutele Mincinoase 1
    5. Micutele mincinoase 2
    6. Micutele mincinoase 3
    7. Micutele mincinoase 4
    8. Fortele raului absolut 1
    9. Fortele raului absolut 2
    10. Fortele raului absolut 3.
    Acum citesc Ingerul mecanic si deja incepe sa-mi placa.. sigur va fi printre favorite

  5. hmmm….cred ca pe primul loc ar fi “Jocurile Foamei” de S. Collins….si dupa “Jurnalele Vampirilor” de L.J. Smith…..si cred ca “Cele noua vieti ale lui Chloe King”…..cam astea ar fi cele de “suflet”. Mai am carti preferate, insa ar duuuuura ceva sa le zic( scriu).

  6. Aici e lista mea de carti care mi-au placut cel mai mult:

    1. seria Twilight
    2. seria Academia Vampirilor
    3. seria Georgina kincaid
    4. Luna Plina de Kelley Armstrong
    5. seria Micutele mincionase
    6. seria Jocurile foamei
    7. Pe aripile vantului de Margaret Michelle
    8. Ciresarii de Constantin Chirita
    9. First grave on the right de Darinda Jones
    10. Sacrificul din miezul iernii de Mons Kallentoft (politista, imi plac foarte mult genul asta)
    11. Toamna de Mons Kallentoft

    cam atat imi amintesc…cu siguranta sunt mult mai multe, fiecare cartea citita m-a impresionat intr-un fel si mi-a ramas in suflet

  7. Si mie mi-a placut mult seria Twilight. Poate zice lumea ce vrea, dar chiar e o carte buna. Filmele sunt nasoale, pentru ca sunt facute de oameni nepriceputi…

    Lista mea ar fi asta:

    1.Spulbera-ma de Tahereh Mafi
    2.Mandrie si Prejudecata de Jane Austen
    3.Atingerea umberi de Richelle Mead
    4.Chimie perfecta de Simone Elkeles
    5.Jocurile foamei de Suzanne Collins
    6.Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde
    7.Emma de Jane Austen
    8.Sa ucizi o pasare cantatoare de Harper Lee
    9.Seria Harry Potter de J.K. Rowling
    10.Gazda de Stephenie Mayer❤

    • De acord cu tine cu tot ce ai spus despre Amurg; Nu ma intereseaza ce crede lumea, mie chiar mi-a placut foarte mult seria, iar filmele sunt chiar destul de prost facute si nu se ridica la nivelul cartii.

  8. si eu sunt de acord cu voi in privinta cartilor Twilight, sunt foarte, foarte frumoase, dar si filmele mi s-au parut destul de bune. primul a fost mai naspa, dar celelalte mie mi-au placut:)

  9. Sincer, cam aceleasi ca ale tale. Ma refer la cele la care ai plans, mi-au placut si mie extrem de mult! Ah, si as mai adauga Jocurile Foamei!

  10. cartiile mele de suflet sunt jane eyre, la rascruce de vanturi, necunoscuta de la wildfell hall, seria micutele mincinoase si seria cercul secret

  11. Toate cărţile citite de mine au ajuns să îmi placă şi am o problemă în a adăuga ceva la “preferate”…Nu pot să spun că am un gen de muzică preferat sau o carte preferată. De obicei ultima citită mi-e cea mai dragă, acum “Dragostea în vremea holerei” de Gabriel Garcia Marquez.
    Eu n-aş fi putut să plâng citind seria “Amurg”, deşi am fost puţin mai mult obsedată de cărţi. Noroc că filmele mi-au mai tăiat din elan.😀

    • Da, nici eu nu am plans citind Amurg, ca nu era cazul😀 Eram si eu obsedata cu seria la vremea aceea, pt. ca imi placuse foarte mult. Nici mie nu mi-a placut filmul, dar nu mi-a prea taiat din elan in privinta cartilor.

Leave a Reply

