Cover Reveal – Clockwork Princess (Infernal Devices #3) by Cassandra Clare

Aaaaaahhhhhhh! Ce mă bucur că a apărut în sfârșit! Este foarte frumoasă, după părerea mea, și mi-a întrecut așteptările. Îmi place și că au folosit o fată care este foarte apropiată de imaginea Tessei din mintea mea. E adevărat că e puțin mai matură și mai „fardată” pe copertă, dar nu mă deranjează😀 Voi ce credeți? Spuneți-mi în comentarii!

In Clockwork Princess, Tessa and her companions travel all over the world as they race to stop the clockwork army before it’s too late. As Jem’s health worsens alarmingly and his friends search desperately for a cure, can Tessa choose between the two boys she loves—even if it means never seeing the other one again?

Cartea va apărea în străinătate pe data de 19 martie 2013.

24 thoughts on “Cover Reveal – Clockwork Princess (Infernal Devices #3) by Cassandra Clare

  1. Da! Este minunată! Întrece orice așteptări pe care le aveam:X
    Superbă de-a dreptul, iar fata este atâtde impunătoare, elegantă….minunată!

    O zi frumoasă să ai!

  2. wow e absolut superba coperta:X
    imi place atitudinea fetei si lantul ei de la gat
    n-am citit seria, dar am auzit ca e foarte apreciata

    • Da, lantul reprezinta ingerul mecanic al Tessei, pe care il are de la mama ei. Intr-adevar, seria este foaaaaarte frumoasa si ti-o recomand cu caldura😀

    • Ma bucur ca esti de acord cu mine in privinta copertei, cat despre serie, cum am spus si in comentariile anterioare, este superba si ti-o recomand din suflet😀

  3. ce coperta frumoasa. este de o eleganta rara. mereu mi-au placut cartiile care au si coperta eleganta.nu am citi aceasta serie dar cine stie in viitor. am tot timpul inainte

Leave a Reply

