Concurs de Fidelitate :)

concurs

Ok, am revenit cu un nou concurs!  De data aceasta, va fi un concurs de fidelitate. (Da, încă unul =))

Ce trebuie să faceți?

Să comentați la postările din perioada 1 – 30 martie (știu că luna are 31 de zile, dar concursul va ține până pe 30) și să fiți activi pe blog. Fiecare comentariu va valora un punct.

Nu se vor lua în considerare decât 2 comentarii pe postare și trebuie să fie comentarii „consistente”, și nu comm-uri de genul „Wow”, ”Super” etc.

Trebuie să fiți follower al blog-ului pentru a a participa!

Cum vă înscrieți?

Pur și simplu, comentați, comentați, comentați! Toți cei care vor avea peste 5 comentarii în această lună vor fi înscriși.

Acum, premiile:

Ca să adăugăm puțin mister concursului, nu vă voi dezvălui toate premiile de la început. Dar pot să vă spun că ele se vor acorda astfel:

Locul I – O carte
Locul II – O altă carte
Locul III (dacă nr. de comentarii este apropiat de cel al locului II) – Un e-book sau swag

Credeți-mă, premiile vor fi pe măsură!

Premiile sunt oferite de către mine🙂

OK, succes și spor la comentat!

P.S. În funcție de cât de bine se va desfășura și de câți participanți vom avea, poate voi organiza un Concurs de Fidelitate și în aprilie😀

29 thoughts on “Concurs de Fidelitate :)

  1. ah, scuze, numele cu care voi comenat este ioana alexandra…am crezut ca trebuie sa-mi scriu numele complet:D

  2. Nu am mai participat pana acum la un concurs de fidelitate, deci va fii o experienta complet noua pentru mine🙂
    Voi participa chiar cu numele Roxy P, la adresa bomboanabuggy@gmail.com, cu care am dat follow.Acum as vrea sa te intreb(sper ca nu deranjez) daca cartea in limba engleza este la alegerea castigatorului. Nu conteaza raspunsul,doar ca sunt curioasa din fire si mi-ar fi placut sa stiu🙂 Oricum multumim pentru concurs si succes tuturor participantilor!

  3. Aș dori și eu să mă înscriu, se poate?
    Comentez cu numele “Raluca P.” .
    Urmăresc blogul cu adresa raluk13_nt[at]yahoo[dot]com (iartă-mi felul de a scrie, așa evit să primesc spamuri).
    M-am înscris și la concursul Libris cu aceeași adresă.

Leave a Reply

