Catherine by April Lindner

         A forbidden romance. A modern mystery. Wuthering Heights as you’ve never seen it before.

        Catherine is tired of struggling musicians befriending her just so they can get a gig at her Dad’s famous Manhattan club, The Underground. Then she meets mysterious Hence, an unbelievably passionate and talented musician on the brink of success. As their relationship grows, both are swept away in a fiery romance. But when their love is tested by a cruel whim of fate, will pride keep them apart?

       Chelsea has always believed that her mom died of a sudden illness, until she finds a letter her dad has kept from her for years—a letter from her mom, Catherine, who didn’t die: She disappeared. Driven by unanswered questions, Chelsea sets out to look for her—starting with the return address on the letter: The Underground.

Told in two voices, twenty years apart, Catherine interweaves a timeless forbidden romance with a compelling modern mystery.

 

33 thoughts on “Catherine by April Lindner

  1. cartea asta imi aduce aminte de Wuthering Heights de Emily Bonte . Si acolo unul din personaje se numea Catherine

      • nici eu n-am citit-o, dar daca seamana cu Catherine as vrea sa o citesc. oare a aparut la noi ??

      • pacat e superba cartea! Asta a fost prima mea carte citita mi-a ramas la suflet . v-o recomand cu drag este la adevarul

    • Daca te referi la Wuthering Heights (pe care am citit-o , desi am “detestat-o” pe Catherine) de Emily Bronte, atunci raspunsul e da, a aparut la editura Rao si Adevarul (cred). Dar, daca te referi la Catherine de April Lindner raspunsul e nu- ea a aparut doar in strainatate, totusi cine stie poate va aparea si in Romania🙂 In ceea ce priveste subiectul cartii pare sa fie pe gustul meu – iubire +obstacole+mister= roman genial modern- sper doar ca voi putea sa-l citesc si eu(in varianta ebook), oricum sunt foarte curioasa daca Chelsea va descoperi ce s-a intamplat cu Catherine.Sincer, nu prea se aseamana cu Whutering Heights,coincid in privinta numelui uneia dintre eroine,dar in romanul original nu aparea Chelsea, iar personajele erau foarte egoiste, obsesive si de multe ori manipulante, dar nu am citit Catherine de April Lindner, asa ca s-ar putea sa ma insel.

      PS:Giddusadk, imi cer scuze daca te-a deranjat ca i-am raspuns eu lui Romina Gianina, dar m-am gandit ca as putea fi de ajutor🙂

      • Ehh, recunosc ca am citit-o multumita “reclamei” aparute in Eclipsa de S. Meyer🙂 Dar, sincer, NU am mai intalnit personaje atat de nepotrivite si daunatoare una pentru cealalta asa cum au fost prezentate in Wuthering Heights in nicio alta carte pe care am citit-o pana in prezent (si voi include si controversata carte “50 de Umbre ale lui Grey”).
        Cat despre aparitia ei, si eu ma gandeam ca Epica ar fi una dintre solutiile la aceasta problema, dar si editura Trei si Rao ar fi potrivite. Parerea mea🙂

      • La Epica ma gandeam si eu, avand in vedere ca este o carte contemporary YA si Epica publica numai carti de genul acesta.
        Rao sunt deja in urma cu publicarile si nu ne prea putem baza pe ei in privinta asta, iar de Trei nu prea stiu ce sa zic.

      • In general si editura Trei a publicat titlurile pe care le au in portofoliu🙂 In plus au si titluri YA spre ex. Beautiful Disaster si The Perks of Being a Wildflower-deci ne putem astepta la aparitia a mai multor titluri YA pe viitor. Cat despre Rao- da sunt de acord cu tine- sunt un “Walking Disaster” 🙂 in privinta aparitiei titlurilor lor.

      • eu am intrebat daca a aparut la noi, nu Romina:))
        si intrebasem de cartea lui Emily Bronte. dar daca ai spus ca nu prea seamana povestile, nu cred ca o sa mi-o iau. sau ma mai gandesc
        oricum, multumesc pentru raspuns Roxy:)

    • Scuze Ioana :))) Doamne ce aiurita sunt (uneori) citisem comentariul Rominei si am crezut ca era intrebarea ei :)Si da nu se aseamana povestile daca luam in considerare descrierea lui Catherine, dar si romanul lu Bronte e bun, doar ca nu mi-au placut mie personajele principale :)) Dar poate ca tie iti va placea, asa ca daca ai posibilitatea sa-l citesti da-i o sansa🙂

      • Ce tare m-ai luat =))) am zis ca doar imi aminteste de aceea carte- .mie una mi-a placut mult , depinde de gusturi

        ps ma bucur ca ai recitit comentariul

  2. Pare interesant. Scrisori misterioase, intrebari fara de raspuns alcatuiesc intriga romanului. Pe deasupra, dragostea se intrepatrunde cu misterul. Combinatia este perfecta. Mi-ar placea sa aflu elucidarea misterului.

  3. De fiecare data cand vad astfel de titluri imi doresc tot mai mult sa ma fi nascut in America sau macar intr-o tara in care sa le pot citi pe toate. :)) Ador genul asta de carti.. cred ca daca le-as putea avea pe toate, nici n-as stii ce sa aleg.

    • Cunosc sentimentul…la noi carti de genul acesta apar dupa cel putin un an de la publicarea in America de obicei si prefer sa le citesc pe net decat sa astept atata timp, desi nu se compara cu sentimentul pe care ti-l da rasfoitul cartii din mana ta pagina cu pagina.

      • Ti le poti cumpara in engleza de pe libris.ro sau okian.ro. Sau de bookdepo.com daca nu te deranjeaza sa platesti cu cardul. Au transport gratuit!

      • Sau chiar de pe Books Express🙂 Am comandat in trecut de la ei (desi tariful te “omoara”🙂 ,dar pot sa platesti ramburs si ai si reduceri mari cateodata.

      • Asa e🙂 Dar au foarte multe titluri in lb engleza(aproape ca book depo) si platesti ramburs. Dar depinde de preferintele fiecaruia🙂

  4. am mai citit de cartea asta si mi-as dori foarte mult sa o am si eu
    imi place foarte mult descrieera, la fel si coperta

  5. Ador asemănarea cu Wuthering Heights(La răscruce de vânturi), deși probabil că ține doar de numele personajelor. Mi-a plăcut acest roman și mă încântă ideea de a citi o carte contemporană care l-a avut drept sursă de inspirație. Acțiunea pare să semene doar vag, însă nu vom ști până nu citim cartea, s-ar putea să ne surprindă.

  6. Ar fi o idee buna sa o sugeram celor de la Epica. Chiar daca tot ar dura ceva timp pana sa apara, macar o sa apara . :)) Epica chiar va ajunge o editura geniala, la ce carti au…

  7. “Catherine”.Am mai auzit de cartea asta.Titlul ma face sa ma gandesc la personajul principal din serialul “Beauty and The Beast”.

Leave a Reply

