Recenzie: Trezita in zori de zi de C.C. Hunter

Titlu: Trezită în zori de zi
Serie: Shadow Falls #2
Autor: C.C. Hunter
Titlu original: Awake at dawn
Editură: Leda
Anul publicării: 2012
Nr. de pagini: 480
Sursă: Carte cumpărată de mine
Adaug-o pe Goodreads
Cumpără: Leda | Libris.ro | Elefant.ro

Rezumat:

„Identitatea” supranaturală a alui Kylie este încă sub semnul întrebării, ea punându-și în fiecare zi aceeași întrebare: ”Ce fel de creatură sunt eu?”.

Deși directoarea taberei, Holiday, și prietenii săi îi oferă tot sprijinul lor, Kylie trebuie să se confrunte cu tot felul de probleme, printre care și relația cu tatăl său vitreg și sentimentele ei pentru Derek și pentru vârcolacul Lucas. Iar dacă asta nu era de ajuns, o anumită fantomă continuă sa o bântuie, spunându-i că poate împiedica moartea unei persoane dragi și ei, și lui Kylie.

Destinul lui Kylie se apropie cu pași repezi și întrebările apar la fiecare pas, dar răspunsurile ar putea fi mai aproape decât ar putea crede ea.

Părerea mea:

Aș putea zice că am devorat cartea asta… fiecare pagină mi-a țintuit ochii de ea.

Cartea este foarte frumos scrisă și te poți regăsi ușor în gândurile și situațiile prin care trec personajele, care sunt foarte simpatice🙂

”- Dar ce binedispuse sunteți în dimineața asta! spuse Della ieșind din cealaltă cameră.
– Eu n-am dormit bine, spue Kylie.
– Nici eu, se băgă în vorbă Miranda și oftă patetic. Ce mă fac dacă Perry află că m-a sărutat Kevin?
Della chicoti.
– O iei la fugă și te ascunzi până nu se transformă într-un balaur care scoate flăcări pe gură și-ți pârlește fundul.
– Vorbesc serios, îi replică Miranda scurt.
– Crezi că eu nu?”

Mi-a plăcut mult acțiunea cărții și abilitatea lui Hunter de a reuși să scrie o carte la persoana a III-a și să te facă să simți tot ceea ce simt și personajele și să le îndrăgești din prima clipă. OK, ceea ce mi sa-a părut totuși puțin enervant a fost faptul că (,) Kylie începea să plângă ori de câte ori avea ocazia. Adică, ce naiba, cine plânge atât de mult? :D  Oricum, mi-a plăcut că în acest volum nu mai e chiar atât de neajutorată, cel puțin fizic, și reușește să își folosească noile puteri (veți vedea despre ce vorbesc dacă veți citi cartea), lucru care o și ajută să iasă din diverse situații dificile.

”În secunda în care lichidul cald îi atinse buzele, îi veni să-și smulgă paharul de la gură, dar cumva sângele roșu și gros i se strecură printre buzele strânse. Îi veni să icnească, dar apoi simți explozia gustului pe vârful limbii. Semăna cu cel al cireșelor amare, dar mai bun, ca niște căpșuni coapte, doar că mai înțepător și dulce.”

Iubire? Trezită în zori de zi are din plin! Nu are atâtea scene… erm… știți voi =)), dar autoarea ne prezintă confuzia lui Kylie în privința sentimentelor sale. (Psst! I’m Team Lucas!)😀

Iar finalul? În sfârșit văd și eu un final frumos, perfect chiar. Un happy-end foarte drăguț🙂 Anyway, eu vă recomand tuturor cartea, nu veți regreta!

My rating: 4.50-Sterne

25 thoughts on “Recenzie: Trezita in zori de zi de C.C. Hunter

  1. DIn cate am auzit si pana acum, chiar merita citita.. si recenzia ta imi spune acelasi lucru.
    Este de mult timp in wish-list-ul meu, dar nu am avut ocazia pana acum s-o citesc.
    Tocmai a aparut si volumul 2, nu?😕

      • Oh cat de bine arata :X Frumoasa recenzia
        De multe ori m-am invartit pe langa ea in librrii dar n-am luat-o pt ca mai intai trebuie s-o citesc pe prima

      • Da stiu, dar a aparut recent.. si probabil dureaza mult pana la aparitia urmatorului volum. Asta ma enerveaza mereu, termin un volum si la sfarsit raman in suspans si dureaza prea mult pana apare si continuarea. Un motiv in plus pentru care mi-as dori sa traiesc in strainatate, sa citesc cartile imediat ce sunt publicate

    • Romina, stiu senzatia🙂 De cate ori nu m-am plimbat pe langa rafturi in sectiunea Leda si nu am mi-am permis sa o cumpar?
      Raspuns: N ori 🙂 ( sincer, chiar nu mai imi amintesc).

      • Eu intodeauna cand vroiam s-o cumpar imi aduceam aminte de aia si aia si ailata si de fieare data am ramas fara ea

  2. Ceea ce mi-a atras atentia in primul rand la recenzia ta este modul in care este organizata (introducerea site-urilor de pe care poate fi achizitionata sau putem afla mai multe detalii despre ea), ceea ce este foarte benefic pentru cititorii incepatori si neinformati *good job*🙂
    Desi nu achizitionez o carte dupa lectura unei recenzii, ea ma ajuta foarte mult in luarea deciziei finale.Acum, nu am citit primul volum si am fost tentata sa-l cumpar de cateva ori (la fel cum s-a intamplat si in cazul “Cele noua vieti ale lui Chloe King”, “Max.Ride”, “Micutele Mincinoase”, etc.), deci stiu ca
    “Shadow Falls ” se poate incadra in categoria ‘must buy,must read and must love’ doar ca mai sunt sunt serii necompletate in biblioteca mea, banii sunt putini😦 Acum trebuie sa precizez ca chiar daca nu am achizitionat-o asta nu inseamna ca nu m-am informat in legatura cu ea, si cum altfel decat de pe credinciosul Goodreads :)) (si am aflat care este ‘identitatea supranaturala’ a lui Kylie, dar nu o voi dezvalui🙂 (stiu sunt rea) :))
    In ceea ce priveste umorul situatiei, bineinteles ca nu putea lipsi- este una dintre caracteristicile care face din carte un adevarat deliciu pentru cititori🙂 O alta chestiune in care sunt complet de acord cu tine este faptul ca in foarte putine cazuri te poti atasa de personaje daca naratiunea se face la persoana a treia- este greu pentru ca insusi naratorul se detaseaza – si daca el o face cum ai putea tu ca cititor sa nu urmezi regula?
    O ‘regula’ in romanele contemporane (fie YA, fie New A., sau chiar A.) este aceea ca eroina/eroul sa fie un incepator, vulnerabil, infricosat de experientele care i se dezvaluie pe parcursul evolutiei romanului- astfel apare caracteristica bildungsroman- pentru a deveni eroul mai mult sau mai putin perfect (de aceea nu sunt surprinsa de reactia lui Kylie :)) ) Ehh, poate ca a exagerat putin autoarea pentru ca totul sa fie mai dramatic🙂
    In legatura cu confuzia lui Kylie referitoare la sentimentele ei era de asteptat, desi nu am citit cartea banuiesc ca baietii sunt foarte protectivi, indragostiti si mai mult sau mai putin perfecti- cine ar putea sa o condamne pe Kylie ?🙂
    Finalul, cu acel happy-end, desi este, probabil doar momentan, ofera cel putin o rezolutie spre deosebire de ‘cliffhanger’ care apar aproape intotdeauna.
    Ma bucur ca ti-a placut cartea🙂 Inseamna ca vom putea citi si recenzia viitoarei carti din serie nu-i asa?🙂

    PS: Un mic indiciu referitor la ‘identitatea’ ei – stiu ca este un cuvant care incape cu k (mai mult sau mai putin) pentru cei care inca nu au aflat🙂 stiu i’m mean🙂

      • Ohhh nu,nu,nu,nuuuuu……….. Tu nu ai voie sa citesti spoilere, atunci cum vom obtine si celelalte recenzii? :)) Ce fel de mare dezvaluire va mai fi pentru tine si ceilalti cititori daca vor afla fara sa citeasca cartile din serie :)) Nu ma mai joc daca asa stau lucrurile🙂 Nu e cinstit, doar eu am voie sa trisez!!!!!
        Bine, un alt mic indiciu: identitatea ei exista chiar si in realitatea noastra, nu chiar sub aceeasi forma ca si in carte, dar hei, lucrurile intotdeauna sunt intotdeauna putin exagerate in fantasy🙂
        Ps: Ce-mi place sa fiu rea🙂

      • Dap, este dupa Goodreads si mine care ma recomanda ca fiind o cititoare FIDELA🙂 Exact, fidela, asa ca am dreptul la secretele din culise (doar eu)🙂 Muahaha🙂
        Ps: Ador sa fiu rea .)

      • OK, am inteles ca iti place sa fii rea, desi eu nu te prea consider rea🙂 Cat despre cititorii fideli, si eu sunt printre ei, n-am nevoie de Goodreads sa mi-o spuna =))

    • My Name is Roxy and i’m a mean, mean woman!!!🙂 Ok, deci tu nu ma crezi rea, atunci cum se explica faptul ca imediat ce am facut aluzia aceea in legatura cu identitatea lui Kylie, tu repede, ai dat fuguta sa afli mai multe informatii pe Goodreads? Hmm?Vezi, nu poti sa explici!
      In ceea ce priveste Goodreads, ma simt inselata de el😦 Mi-a spus ca sunt singura in viata lui- barbatii nu poti avea incredere in el (asteapta il putem incadra ca gen masculin? )Ehhh, nu mai conteaza, poti sa-l folosesti in continuare- renunt la el!
      Hei, Goodreads, asteapta, nu am vorbit serios!Unde pleci iubire?!
      Lol :)))) Totusi, lasand la o parte mica mea sceneta- ai aflat pana la urma ‘identitatea supranaturala’ a lui Kylie ?🙂

      • Nooo, tu esti o persoana asa, bunicica =)) Si explicatia e foarte simpla: m-ai facut pur si simplu curioasa, si da, am aflat ce este Kylie pana la urma, si cum ai zis si tu, exista si in natura, doar ca, cu alte ”proprietati” as zice🙂

        Apropo, Goodreads e neutru😀

      • Nu pot sa cred ca tu ma crezi in continuare o persoana buna- ma simt jignita🙂
        Nu-i asa ca a fost putin socant sa afli ce este de fapt Kylie🙂 Nu ma asteptam la asta- mai ales ca exista si in natura, doar cu alte ‘caracterstici’- nu cred ca voi mai putea privi ‘identitatea’ lui Kylie (si nu ma refer la cea din carte) cu aceeasi ochi vreodata🙂 Foarte ingenioasa scriitoarea si opera ei🙂

  3. Am câștigat și eu această carte la un concurs, mai rămâne însă să mi-o iau și pe prima ca să pot afla despre ce e vorba. Sunt tare curioasă ce va fi, am auzit numai lucruri bune despre serie. Ador lecturile supranaturale, iar aceasta pare interesantă și ușor de devorat.🙂

  4. Mi-a plăcut foarte mult cartea asta. Poate chiar mai mult decât primul volum al seriei. Îmi place că accentul cade pe personaje. Și că e plină de acțiune. Acum, am și eu o întrebare :)) De ce naiba toată lumea e în team Lucas? Eu sunt singura Derek-istă? Oh. Mă doare inimioara. *lăcrămioară* Cum e posibil să nu placă la lume Derek? Noo, deci nu pot să cred.

  5. Felicitari pentru recenzie!!Foarte draguta.
    Am si eu primul volum din cartea asta.Vreau si eu s-o ciesc.E foarte atractiva.

Leave a Reply

