Care erau răspunsurile corecte?

Cred că sunteți curioși să aflați care erau răspunsurile corecte la Concursul Libris. Mai jos le aveți:

1. Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children by Ransom Riggs
2. The Iron Witch by Karen Mahoney
3. Wonderstruck  by Brian Selznick
4. Fated by Alyson Noel
5. Forsaken by Jana Oliver
6. All these things I’ve done by Gabrielle Zevin
7. The Killables by Gemma Malley
8. A Straight Line To My Heart by Bill Condon
9. Mystic City by Theo Lawrence
10. The Glimpse by Claire Merle
11. Firelight by Sophie Jordan
12. Immortal City by Scott Speer
13. The Scorpio Races by Maggie Stiefvater
14. Touched by Corrine Jackson
15. Nick and Norah’s Infinite Playlist by Rachel Cohn, David Levithan
16. Am numarul tau de Sophie Kinsella
17. La cumparaturi cu Minnie de Sophie Kinsella
18. Dieta iubitoarelor de ciocolata de Carole Matthews
19. 13 plicuri albastre de Maureen Johnson
20. Disparuti de Michael Grant
 Felicitări din nou tuturor celor care le-au ghicit pe toate corect🙂

14 thoughts on “Care erau răspunsurile corecte?

  1. In sfarsit am aflat ce era la 6 si 15! Mi-au terminat celulele cenusii imaginile acelea!!!😦 Acum as vrea sa le distrug eu- bietii mei neuroni😦

  2. Off, 4 titluri n-am reusit deloc sa le gasesc. Mi-am petrecut mai mult de jumatate de zi pentru a le gasi pe toate si tot mi-au ramas cateva. Poate mai faci astfel de concursuri😀 Felicitari celor care le-au gasit, sigur au avut de munca ceva vreme.

  3. EU la 6 sau 7 am avut ceva probleme. La acea coperta din care ne daduse doar un semn pe fundal galben. Cat m-am chinuit sa gasesc carte aia si n-am avut noroc :))

  4. Am încercat și eu să le găsesc. Mda. Din toată lista aia mare și lată știam numai două cărți :)) Așa că ce rost ar mai fi avut? :3 Felicitări celor care au reușit.

Leave a Reply

