Fericirea începe azi de Jamie McGuire, acum la Editura Trei!

2515Iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun în tine…

Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminți în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.
Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea – şi trebuie – să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face să intre în viaţa lui printr-un pariu.

„Povestea relaţiei dintre Abby Abernathy şi Travis Maddox constituie o excelentă radiografie a adolescenţei, cu toate frământările, visurile şi frumuseţea ei.”Reading, Eating & Dreaming

„Vă garantez că veţi fi atât de captivaţi de această carte, încât veţi lasa orice altă activitate deoparte!”BookWhisperer Reviews

„Am făcut o adevărată pasiune pentru personajele acestui roman.”The Daily Quirk

„ …Noul meu romance preferat, cu o doză subtilă de erotism rafinat.”Nightly Reading Review

https://i0.wp.com/www.jamiemcguire.com/wp-content/uploads/2012/01/JamieBioPic.jpg

Jamie McGuire s-a născut la Tulsa, Oklahoma. A fost crescută de mama ei în Blackwell, unde a absolvit liceul în 1997. A urmat Northern Oklahoma College, University of Central Oklahoma şi Autry Technology Center, pe care l-a absolvit cu o diplomă în radiografie. Jamie locuieşte la Enid, Oklahoma, cu soţul său şi cei trei copii ai lor. Debutul ei literar l-a reprezentat Providence, o trilogie pentru tineret care îmbină tema dragostei cu fenomenele paranormale. Ca şi trilogia Fifty Shades a lui E L James, Fericirea începe azi a devenit un fenomen al pieţei de carte, înregistrând vânzări fabuloase, deşi initial romanul a fost publicat doar pe internet.

16 thoughts on “Fericirea începe azi de Jamie McGuire, acum la Editura Trei!

  1. Descrierea mereu mi-a placut si m-a facut curioasa. Nu prea inteleg de ce au ales acest titlu si daca nu ar fi acel chenar de sus, ar fi genial :)) Dar, pana la urma, continutu conteaza, nu coperta.

    • Inca o carte superba pe care am iubit-o si urat-o in acelasi timp.Titlul se potriveste aproape perfect daca ai citit cartea🙂 Povestea lui Abby si a lui Travis este una complicata exact opusul lui “E usor sa te iubesc”. Aici vom intalni doi eroi confuzi si complicati -va asigur fetelor ca veti fi furioase pe Travis si veti dori sa-l ucideti, dar veti fi si indragostite pana peste cap de el🙂 Fericirea pentru eroi va incepe abia la sfarsitul cartii , dupa ce vor trece peste muuuuulte obstacole si secrete-si din aceasta cauza apare si cuvantul ‘astazi’, insemnand u nou inceput. Apropo sa o cititi, merita toti banii 🙂

      • Sigur mi-o voi cumpara cat de repede pot. Ador genul asta de carti, complicate, captivante, de dragoste.

      • E bine- pt. ca pe mine astfel de povesti ma obosesc si trebuie sa iau o pauza ca sa citesc ceva mai ‘usor’. Totusi nu pot sa renunt la astfel de lecturi chiar daca ma enerveaza, de cele mai multe ori, toate acele complicatii si sentimente confuze care apar in astfel de carti precum ‘Beautiful Disaster’ 🙂

  2. Când am văzut prima dată coperta, mi-a cam sărit în ochi chenarul acela roz, dar după un timp a început să-mi placă. Ca toată lumea, am fost și eu foarte entuziasmată când am auzit de această carte, și abia aștept să pot pune mâna pe ea. ♥

  3. Am adorat coperta de cum am văzut-o. Fluturele ăla prins într-un borcănel poate simboliza multe. Însă simbolizează în primul rând (în căpățâna mea) ceva care nu are evadare. Fie că e vorba de un gând, de un sentiment, de o persoană sau de o amintire. Doar că la asta m-a dus cu gândul. Apoi, mi-a plăcut foarte mult fontul și mi-au mai plăscut de asemenea culorile folosite pentru realizare copertei. Dar, în principiu, nu trebuie judecată o carte după copertă, așa că am citit și descrierea, care mi-a plăcut foarte mult. O groază de bloguri promovează aceastră carte. Am citit și câteva recenzii care spuneau că e o lectură genială. Se află categoric pe wishlistul meu😀

    • Exact asa este, Alexandra- eroii nostri sunt prinsi in doua situatii complicate, doua lumi diferite- si incearca sa evadeze pentru a descoperi cine sunt ei in realitate, va fi o calatorie lunga si buclucasa- dar interesanta pentru noi, cititorii🙂

Leave a Reply

