Si… ce mai citim?

De acum înainte, în fiecare miercuri, vom vorbi și noi despre ce citim la momentul respectiv, ce știri noi din lumea cărților am mai aflat și daca e cazul, despre achizițiile noi. Ca dacă tot le-am cumpărat, să ne și mândrim cu ele, nu?🙂

Deci, eu prima, eu prima! Încă citesc Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski. Drăguță carte, deși mă așteptam la ceva mai fun și mai exploziv, așa, adolescentin. Am ajuns la pagina 140 din ea.
(Acuși vine și recenzia, imediat ce-o termin :D) Ah, și urmează (și mai curând) și recenzia la Ce-aș fi eu fără tine?. Fiți pe fază!

Voi ce mai citiți?

 

16 thoughts on “Si… ce mai citim?

  1. Chiar sunt curioasă ce părere ai despre la cartea asta. Pe mai toate blogurile accesate care au citit-o, am auzit numai păreri de “e superbă” / “mi-a plăcut foarte mult” / “a fost genială”.
    Eu citesc Șovăire de M. Stiefvater. Știu, sunt în urmă cu cărțile. O să încerc să recuperez anul ăsta. Oricum, până unde am ajuns *pagina 263* m-a cam dezamăgit. Mă așteptam la ceva mai exploziv, cum ai zis și tu, dar încă sper că punctul culminant o să-mi schimbe impresia generală.

      • E foarte interesanta seria Lupii din Mercy Falls. Am citit primele volume si chiar mi-au placut.
        Si eu zic mereu ca imi cumpar anumite carti, dar apar altele noi si tot asa

      • Am citit toata seria Lupii din Mercy Falls- dar nu prea am fost multumita de sfarsit😦 cei care au citit-o stiu la ce ma refer, sfarsitul a fost lasat la imaginatia cititorului (spoiler *si niciuna dintre perechile din serie nu are un happy-end conventional*)- parerea mea ca sfarsitul primei carti era perfect🙂

    • Am citit Sovaire🙂 Sac!Sac!🙂 Daca cautai o carte cu multa actiune, Sovaire nu prea se incadreaza- de fapt intreaga serie este mai ‘linistita’ din punctul meu de vedere, sigur are si momentele ei, dar actiunea pe parcursul cartii este mai lenta cu multe descrieri- un aspect care se datoreaza probabil caracterului artistic al scriitoarei.
      Hmmm… inca nu am citit ‘Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit)’ de Sarah Mlynowski, deci astept cu nerabdare recenzia ta🙂
      Recent am citit ‘Alice in Zombieland’- si mi-a placut- mai exact AM ADORAT-O🙂 , are actiune din belsug, o eroina puternica, un erou curajos si misterios, personaje malefice( apropo nu sunt ei zombie in stilul ortodox, dar merge🙂 ) si intrigi, personaje cu doua fete- si inca niciun triunghi amoros…
      Ce am achizitionat: The Raven Boys (sper sa apara mai multa actiune in seria asta decat in Fior), Poison Princess siiiiiiiiiii……………………………………………. *bat tobele*…………………………….. Indigo Spell de R.M.( da fetelor, aceea Indigo Spell,continuare lui Golden Lily, din seria Bloodlines), abia astept, pentru ca finalul lui Golden Lily a fost complet neasteptat- cei care ati citit-o, stiti la ce ma refer- in plus am fost lipsita de doza mea de Adrian (de data aceasta il vom ‘auzi’ si pe el in carte), asa ca abia astept sa soseasca-in fiecare ora sunt atenta la mesaje si apeluri de la curier, dar pana acum niciun rezultat- offfff………🙂

  2. Am citit cartea anul trecut si nu stiu, ma asteptam la mai mult. Mi-a placut mai mult prima jumatate decat cea de-a doua, asa ca i-am dat 3 stelute din 5.😉
    Din pacate, nu citesc nimic in perioada aceasta din cauza sesiunii….Lectura placuta tuturor!

  3. Mi se par interesante cartile publicate de editura Epica. Poate dupa ce voi citi recenzia ta imi voi achizitiona si eu aceasta carte.
    Eu momentan citesc “Blestemul lupilor” de Andrea Cremer. Primul volum mi-a placut foarte mult si acesta pare promitator din primele 100 de pagini.🙂

  4. Eu am terminat vol 2 din Sange Albastru , inainte de asta am citit ingerul noptii primele doua Sa stii ca vreau o recenzie la Tacere!!! Cea mai frumoasa serie de pana acu mi se pare Ingerul noptii

    • Ingerul Noptii chiar e o derie foarte buna, sau cel putin a fost pana acum. Sper ca Tacere sa nu ma dezamageasca. Si fii sigura ca vei orimi si recenzia imediat ce o termin!

Leave a Reply

