Same model, different cover (2)

Of, de când n-am mai postat în rubrica asta… Bine, nu e ușor să găsești două coperți diferite de la două cărți diferite cu același model pe ele. Pentru cei care nu sunteți familiarizați cu rubrica acesta, puteți vedea prima postare aici.

De data aceasta, avem iarăși un cuplu, și cei doi sunt nimeni alții decât cei de pe coperta cărții Zece Lucruri Pe Care Le-am Făcut ! Ia uitați ce-am găsit:

Click pe copertă pentru pagina de Goodreads a cărții.

Nu-i așa că seamănă cu cei de-aici:

Da, uite ce coincidență…. Și cu asta-am terminat! Ne citim mai târziu!

16 thoughts on “Same model, different cover (2)

  1. E destul de draguta si prima coperta.🙂 Si daca vad eu bine, si baiatul este acelasi.

    Imi place citatul de pe coperta “Some secrets tear us apart. Others bring us together.”

  2. Sunt aceiaşi actori, pozele nu sunt identice, dar se vede că fac parte din acelaşi photoshoot. Ambele mi se par reuşite, dar o prefer pe cea de-a doua.🙂

Leave a Reply

