And the winners are…..

winner_trans

Să n-o mai lungim, câștigătorii Concursului de Fidelitate sunt:

Locul I – Andreea (29 puncte)

Locul II – Andre97andre (28 puncte)

Locul III – Roxy P. (27 puncte)

Andreea își va alege prima cartea, apoi andre97andre, iar la sfârșit Roxy. Pt. că ați fost active pe blog (mai ales andre și Roxy), premiile vor consta doar în cărți tipărite (fără e-books). Aveți de ales din lista următoare, fiecare câte o carte:

Fascinatie – Melissa Marr
Vampirii din Morganville vol. 1 – Rachel Caine (editie librarie)
Prietenul Nevazut – Cecelia Ahern
The Witch of Turlingham Academy – Ellie Boswell

Astept răspunsurile voastre în comentarii, fetelor. Mulțumesc tuturor care au participat și vă aștept să participați și în luna martie. Succes!

34 thoughts on “And the winners are…..

  1. Yay!!!! Multumesc!Multumesc! Multumesc! Ador premiile! Ador concursul! Si in primul rand te ador pe tine, Giddusadik!🙂 Recunosc ca am vazut doua carti care mi-au facut cu ochiul (desi toate sunt superbe si mi-ar placea sa le ofer un camin :)) ) dar voi astepta rabdatoare ca celelalte fete sa decida🙂 Dar cel mai mult ma bucur ca am avut ocazia sa te cunosac pe tine, si pe toate celelalte fete :*** Off… si acum am devenit sentimentala- ce mi-ai facut tu Giddusadik!!!!

  2. WOOW!!!Multumeeesc!
    Aleg cartea The Witch of Turlingham Academy.Sa ne spui unde trebuie sa trimitem mail cu datele noastre.
    Felicitari si celorlaltor fete!!!

  3. Al doilea concurs de fidelitate de pe acest blog la care castig locul II ♥ Chiar eram putin trista cand am vazut ca nu mai aparea nici o postare noua pe blogul tau :))
    Ma bucur ca ai revenit si multumesc mult pentru premiu :*

    Eu aleg Vampirii din Morganvile 1

  4. Pot sa aleg si eu acum ?:))) . La cel de luna asta sper ca voi avea si eu ocazia .. Felicitari fetelor ! Sa va bucurati de lectura!

  5. doamne doamne nu pot sa cred ca am ratat prietenul nevazut, dar sincer am fost putin cam sceptica. m-am lecuit si sdper multttttttt sa am si eu norocul de a castfa luna asta tare mult imi doresc.

Leave a Reply

