Anna si Sarutul Frantuzesc – in curand la Epica

~DIN 25 MARTIE ÎN LIBRĂRII!~

Cop-Anna-si-sarutul-frantuzesc3Anna este o americancă exilată la Paris (fireşte că în pofida voinţei sale) pentru ultimul an de liceu. Totul e nou, necunoscut şi potenţial de neînţeles, inclusiv şi mai ales limba, iar ea trebuie să-şi măsoare de două ori toate gesturile, toate cuvintele, confuză şi disperată să nu facă vreo gafă. Singură n-ar reuşi, dar, vorba colegei ei din vecini: „de aceea sunt prieteni pe lume”.

Cu grupul de noi prieteni, totul se schimbă radical. Şi mai ales cu St. Claire – hei, care fată ar rămâne insensibilă la o asemenea combinaţie de însuşiri „extra”: bine-făcut, frumos, inteligent, vorbăreţ şi cu un ucigător simţ al umorului? Cu o singură problemă: „St. Claire e deja luat”, are o iubită. Anna îşi repetă „suntem doar buni prieteni, suntem doar buni prieteni”, dar sentimentele, reciproce, devin de neînlăturat.

Ezitări, îndrăzneli, îndoieli, interpretări greşite, întâmplări vesele şi triste, reacţii-surpriză şi un îndelung amânat sărut – tot arsenalul seducţiei şi tot jocul dragostei, bine dozat şi excelent temporizat. Cum mărturisea o cititoare vrăjită: „E una din acele cărţi pe care le citeşti şi îţi spui: Sper să mi se întâmple şi mie asta! Sper să întâlnesc şi eu pe cineva aşa! Sper să am şi eu prieteni ca aceştia!”

 

40 thoughts on “Anna si Sarutul Frantuzesc – in curand la Epica

  1. Pana acum nu am citit multe pareri despre aceasta carte, dar am auzit de ea de mult si mi-o doream. Editura Epica e geniala! Are niste carti extraordinare publicate sau in pregatire. Ai postat si recenzie pe blog?

  2. Abia astept!Abia astept!Abia astept! Am citit descrierea de pe Goodreads cu mai mult timp in urma si am fost socata si atat de incantata cand am aflat despre achizitioanarea drepturilor de catre editura Epica. Stiam ca se afla in pregatire la ei, dar ceea ce nu aflasem inca era noutatea ca va aparea pe 25 martie in librarii! Ma bucur foarte mult🙂 si astept cu nerabdare sa ma ‘indragostesc’ si eu de St. Claire si sa parcurg aventurile lui Anna in orasul dragostei si al luminilor🙂 Si, cine stie poate vom citi si recenzia acestei minunate carti pe acest blog minunat prin intermediul minunatei noastre admn, minunata Giddusadik :*

  3. Ermahgerd!! Am citit cartea si am citit-o si pe a doua and it was so good!! Si vroiam sa o recitesc, dar pe net e destul de scumpa. Nu sti cam cat va costa la noi?

      • Probabil va costa 30-36 lei- daca o vei precomanda de la Epica, vei beneficia de o reducere de 20% +transortul prin intermediul Postei Romane (atentie- platesti transportul pt ca nu e gratis ),dar poti astepta sa apara o reducere de 30-40% pe Elefant sau Libris si sa o achizitionezi sau de ce nu, sa astepti organizarea unui concurs ca sa-ti incerci norocul🙂

      • Mersi mult😀 M-am uitat pe site-ul lor. Aparent au schimbat data lansarii. MI-NU-NAT! Deci eu pot face rost de carte doar prin mai pt ca aici in Baia Mare le aduc mai tarziu… Abia acu 3 zile au adus Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere

    • Depinde.Asteapta sa apara pe piata si dupa aceea sa vezi cum o sa curga reducerile pe site-urile librariilor online.

  4. Eu nu ma dau in vant dupa catrea asta , nu tin neaparat sa o am . Daca as castigao as citio dar nu as da sincer bani pe ea

    • Eu sper sa ma surprinda calumea ca nu prea m-a mai surprins in ultimul timp .Astept o carte care sa rupa topurile

  5. Nu mi ar placea sa citesc cartea, numai gandul ca tipa face un gest de lasitate furand iubitul alteia ma scoate din sarite. Eu cred ca i as scoate ochii celei care ar indrazni sa se apropie de iubitul meu. Consider ca daca cineva e intr o relatie e frumos sa iti stapanesti impulsurule chiar daca placi acea persoana. Exista insa o posibilitate sa imi placa si anume ca ce doi sa formezeun culplu de ochii lumii, de dragul parintilor, si tipul sa afle ca a fost inselat de partenera..dar sa lasi pe cineva doar ada ca apare altcineva care se baga mi se pate urat

Leave a Reply

