Postare importanta!

books-cute-entry-4984695-heart-stolen-from-flickr-Favim.com-55897_large

Îmi pare rău că am abandonat blogul pe durata lunii martie, mai ales că promisesem concursul de fidelitate. Chestia e că a fost o lună destul de încărcată, și n-am mai prea avut timp și de blog. Totuși, promit să mă revanșez în aprilie. Deci, Concursul de Fidelitate nu are un câștigător în luna martie, dar concursul continuă în luna aprilie, de data aceasta cu un câștigător🙂 Și ca să nu vă simțiți de parcă ați comentat degeaba luna trecută, se vor lua în considerare pt. concursul din aprilie și comm-urile din martie. Restul regulilor rămân aceleași. Sper să participați și de data aceasta (participanții din lunile trecute – chiar și câștigătorii – pot participa și acum). Se iau în considerare maxim 2 comentarii pe postare.

P.S. Printre premii va fi și o carte de Cecelia Ahern :)  Succes!

15 thoughts on “Postare importanta!

    • Eu am citit doar ”Cadoul” de ea si a fost o carte draguta. Totusi, in opinia mea, nu e ceva extraordinar. Dar are un stil de a scrie care confera o atmosfera ”calda” romanului. Totusi, mai tare e Guillaume Musso🙂

Leave a Reply

