Books to movies 2013 – News!

Avem o mulțime de știri referitoare la ecranizările a unora dintre cele mai bine vândute romane YA (doar nu degeaba le ecranizează, nu?).  Aveți mai jos tot ce mai e nou:

Seria Delirium de Lauren Oliver va ajunge pe micile ecrane sub forma unui serial TV:

Drepturile de ecranizare au fost cumpărate de către cei de la Fox 2000 în 2011. Producătoare și scenaristă va fi Karyn Usher (Prison Break).

Ce știm până acum despre distribuție:

Emma Roberts as Lena

emma

emma 2

Daren Kagasoff as Alex

Jeanine Mason as Hana

Sursa, Sursa

Divergent de Veronica Roth va deveni un film:

Ce știm până acum despre distribuție (știm cam multe):

Shailene Woodley as Beatrice ”Tris” Prior

shai 5

Alți actori:

Sursa:

The Fault In Our Stars de John Green va ajunge pe marile ecrane sub forma unui film:

Drepturile pt. ecranizare au fost cumpărate de cei de la Fox 2000 anul trecut și filmul va fi produs de Wyck Godfrey, producătorul filmului Twilight. Nu se știe încă nimic despre cast.

Sursa

 Mockingjay / Revolta (Hunger Games #3 / Jocurile Foamei #3) de Suzanne Collins:

Revolta, cel de-al treilea volum al trilogiei Jocurile Foamei (apărut în România la ed. Nemira) va ajunge și pe marile ecrane, filmul numindu-se Mockingjay. Se zvonește că filmările vor începe în septembrie în Atlanta. Până atunci, așteptăm cel de-al doilea film, Catching Fire, care va apărea în cinematografe în noiembrie al acestui an. Mai jos aveți câteva postere din el.

Sursa

Capitol Posters din Cathing Fire:

Click pe fiecare imagine pt. rezoluție mai mare.

Katniss & Peeta

Johanna & Finnick

Gale & Beetee

President Snow & Effie

Cinna & Haymitch

Caesar

Ce părere aveți?

30 thoughts on “Books to movies 2013 – News!

  1. Dintre toti actorii prezentati cel mai mult imi place de Emma Roberts😀. Pana nu voi vedea actorii in actiune nu imi pot da o parere certa. Sunt curioasa de rolul lui Kate Winslet ^^.

    • Da,si eu.Am auzit ca e o serie super tare.Nu am citit cartile,din pacate,dar citit descrierile.Sunt sigura ca va fi super.🙂

  2. cu siguranta ma voi uita la seria delirium,imi placesi subiectul si copertile si titlul si actorii alesi, iar la cathing fire nu m-amuitat nici macarla primul film, insa imi place distributia pentru cel de-al doilea

    • OO e chiar foarte tare ca se va face film si dupa o carte de al lui John Green. Sunt curioasa cum va iesi…pana acum nu prea am fost incantata de filmele bazate pe carti…ma refer doar la cele aparute in ultima vreme.

      • Eu nu ma prea uit la ecranizari pt., ca sunt de parere ca (,) cartile vor bate mereu filmul, mai ales de cand cu esecul Twilight (filmul e de cacao). Singurul care imi place pana acum este The Hunger Games, un film foarte bine facut. Si am o presimtire ca si City of Bones va fi un film frumos.

      • Eu tot timpu iau filmele dupa carti separat de carti si nu ma gandesc “but that didn’t happen in the book!” Sau cand ceva sau cineva nu apare. Eu cred ca filmul o sa fie foarte tare, chiar daca multe chestii o sa fie diferite pentru ca nu stiu daca o sa le poata include. Eu sincer abia astept filmele de la The Fault in Our Stars si de la Divergent si serialul Delirium!

  3. De-abia astept sa vad filmele.Cartile nu le-am citit,insa am vazut primul film din seria “Jocurile foamei”.A fost genial.Vreau sa vad si “Divergent”.De-abia astept sa se lanseze.😀

Leave a Reply

