Stacking the shelves (4) + Muzică

Ok, postarea asta, după cum știți, e ca să-mi flutur prin fața nasului vostru cărțile pe care mi le-a adus sfânta lămâiță luna asta (habar n-am ce-i aia, tre’ s-o caut în dicționarul urban, dar am văzut-o pe blogul lui Vero, mi-a plăcut cum sună și am scris și eu chestia asta pt. că:

1

închid paranteza). :))

Așa, revenind la oile noastre (Gigiiiii Becaliiiii), am primit cartea Oppression de Jessica Therrien direct de la autoare în schimbul unei recenzii. Nu mă așteptam deloc, it made my day! Doamne, Jessica e o persoană jmenoasă rău! Thank You, Jessica!

oppression

oppression 2

oppression 3

Am primit cartea legată cu un fir cu frunze de măslin (știți voi, mitologia greacă, alea alea) și împreună cu ea, un semn de carte semnat și un bilețel foarte drăguț ^_^

Mda, și acum muzicuța🙂 Vă las cu P.O.H.U.I, care e de fapt cam tot una cu pohui. Dați o căutare pe Google și veți înțelege ce zic🙂

 

21 thoughts on “Stacking the shelves (4) + Muzică

  1. Oh, maan! Ce tareee! Si eu vreau sa primesc carti carora sa le fac review-uri, but noo! Cei de la the book depository nu au primit inca carti fantasy pe care le pot da spre recenzare (?)…

      • Au trimis mail celor care sunt afiliati cu ei. Eu m-am afiliat and am primit un mail, but nu am primit nicio carte de la ei inca:\ ar fi trebuit sa imi trimita mail sa imi spuna de carte si sa le zic daca accept sau nu.

      • chiar daca nu ofera carti pentru recenzii e super si treaba cu logoul pe care trebuie doar sa-l postezi pe blog si sa iei bani, de ce nu incerci?

      • aaaa nu erau ei asa fraieri:) ma si miram, pai atunci sansele sunt cam mici ca in urma apsarii acolo cineva sa faca imediat o comanda

      • am mai vazut discutii despre programul acela si la nu stiu cate mii de click-uri primesti un dolar parca si cand ai adunat si tu o suma calumea iti zic ca li se pare lor ca tu ai dat acele click-uri si nu vei primii banii decat dupa verificare . Verificarea aia dureaza o perioada nedeterminata

  2. Felicitati pentru carte!!Si eu astept recenzia.:)
    Iar melodia Innei,la inceput nu mi-a placut,dar acum mi se pare super draguta.

  3. imi place cum arata cartea dar habar nu am despre ce este vorba in ea asa ca lectura placuta, cat priveste ambalajul in care ti-a venit cartea cu un fir de maslin chiardragut si traditional , ce frumos sa primesti carte direct de la autoare cu autograf e ceva….autorii nostri romani de ce nu sunt oare asa de generosi:D

Leave a Reply

