Just music :)

Siii, ca sa terminam pe o nota mai optimista:

20 thoughts on “Just music :)

  1. Oh my, eu iuuuubesc The A Team:o3 Și azi pe tot drumul spre casă de la școală cântam Tranquila:)) Cu toate că nu știu de ce:)) Anyway, știe deja toată școala că sunt dusă cu rândunicile, so… :))

  2. in afara de tranquilla celelalte nu sunt pe gustul meu, insa gusturile nu se discuta! azi sa inteleg ca am luat o portie de muzica~foarte bine!

  3. Heii! Este vreo problemă dacă postez poza cu ratings de pe blogul tău şi pe blogul meu? Şi dacă nu, de unde aş putea să găsesc una de genul ăsta? Sau să-mi fac eu una… :d Mersi! :*

    • Da, le poti lua (si eu le-am luat de pe alt site)🙂 Totusi, daca vrei ceva mai special, poti incerca sa gasesti o ilustratie (clip-art) care iti place pe net, ii faci rezolutia mai mica, si apoi intr-un program de editare multiplici imaginea (cu dimensiunile noi) si le asezi in rand, una langa alta, cum sunt asezate si stelele de pe blogul meu, in functie de ce rating este vorba. Sper ca te-am ajutat🙂

Leave a Reply

