Concurs de primăvară!

Cu ocazia venirii primăverii și a sărbătorii Paștelui, organizez și eu un concurs! Puteți câștiga două dintre cele mai noi apariții, și anume Năluca și năucul de Stacey Kade și Elixirul Vieții de Kenneth Oppel.

Condiții de participare:

Trebuie să dați follow acestui blog (de pe butonul Follow sau prin mail).

Intrări în plus:

  • Răspândiți vestea pe Twitter/Facebook. (+2 puncte) 
  • Răspândiți vestea printr-o postare pe blogul vostru. (+2 puncte)
  • Deveniti prietenii mei pe Goodreads: Naddawi (+1 punct)
  • Pentru fiecare comentariu la postările din perioada 11-25 aprilie mai primiți o intrare în plus. Comentariile vor fi numarate de catre mine. Un singur comentariu se ia in considerare la fiecare postare.
  • Cum am promis la concursul trecut, cei care au avut multe comentarii atunci, mai primesc cate o intrare in plus. Acestia sunt: Simona, Marya., Zipy, Cristina (Otel), Shadowbooks si Carla.

Mecanismul concursului:

  • Concursul se termină pe 30 aprilie, ora 24.
  • Pe 1 mai, primii doi cititori care au cel mai mare punctaj (vezi Intrări în plus), vor castiga.
  • Înscrieți-vă la concurs printr-un mail la adresa inabookshelf@gmail.com în care să vă scrieți numele, nickname-ul cu care veți comenta pe blog, email-ul sau username-ul cu care ma urmariti și linkurile către postări.

*Acest concurs nu este sponsorizat de Editura Leda. Cărțile au fost cumpărate de mine.*

Succes!

99 thoughts on “Concurs de primăvară!

  1. Buna! Multumesc pentru concurs! O sa particip si eu! Sper ca intr-un final sa primesti si tu sponsorizare. Mult succes cu blog-ul! 🙂

  2. am o intrebare: cam cate comentarii avem voie sa facem per postare? sau nu exista o regula, putem comenta oricat?

  3. Pingback: Concurs pe blogul Lost in a bookself « Things and Books

  4. E impresionant ce faci, adica sa organizezi un concurs fara sponsorizare… Te admir si ma bucur ca ti-am descoperit blogul 🙂

  5. Eu am cartile asa ca le urez celorlalti succes!! Foarte frumos din partea ta! Sper sa obtii sponsorizare curand ^^

  6. Pingback: Concurs « Leather and Lace

  7. Frumos concursul,apropo de sponsorizare,cei de la libris nu prea tin cont cat de vechi si cat de vizitat e blogul,cel putin la mine nu a fost deloc asa,incearca ca nu pierzi nimic,sper sa primesti sponsorizare:*

  8. Pingback: Concurs de primavara!!! | Vampire Fiction

Leave a comment