Leapșaaaaaaaaaaa!

Scuzați-mi entuziasmul din titlu 😀 Astăzi am avut chef de niște lepșe, sper să vă placă!

Prima leapșă am furat-o de la Sayuki:

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Nu am îndoit niciodată paginile. Mereu folosesc semne de carte. Le cred o adevărată artă (aproape) și am o întreagă colecție de care sunt foarte mândră! 😀

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Nu, nu de curând. Oricum, deobicei, mi le cumpăr eu.

3. Citiţi în baie?
Oh, bineînțeles! Dar în ultimul timp, am mai renunțat pușin la acest obicei 🙂

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da, m-am gândit. Ar fi o carte de povești sau un roman YA.

5. Care este cartea preferată?
Ma doare inima sa aleg numai una, dar my all-time favourite rămâne Amurg de Stephenie Meyer.

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Nu prea le am eu cu recititul, nu îmi place să recitesc cărți. Dar, uneori, mai recitesc unele pasaje care mi-au plăcut din anumite cărți 🙂

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Chiar nu știu…Cred că aș avea o conversașie lejeră, ca între prieteni și i-aș ruga să-mi semneze cărțile.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da și nu. Adică, îmi place, dar cum numai câțiva dintre prietenii mei citesc cărți, nu mă deranjează să nu vorbesc despre cărți.

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
În primul rând, descrierea! Apoi, părerile care circulă prin blogosferă. Dacă mulți oameni vorbesc despre o carte și mai și spun că e bună, și îmi place și mie descrierea, atunci, mi-o voi lua. Coperțile, oricât de mult le iubesc, nu sunt foarte importante în alegerea unei cărți.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Amurg de Stephenie Meyer.

11. Care este locul preferat pentru lectură?
Sincer nu am un loc preferat, dar îmi place să citesc tolănită comod pe canapea, cu cartea în mână 🙂

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Muzica, este ca aerul pentru mine 🙂 Dar când citesc, nu ascult foarte des muzică fiindcă mă distrage de la lectură 🙂

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, dar nu sunt o foarte mare fană a lor.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Îmi place să am toate cărțile pe care le-am citit în bibliotecă, așa că nu prea împrumut.

15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Modul meu de a mă desprinde de lume și de a zbura spre paradis 🙂

Și a doua leapșă am furat-o de pe blogul lui Andrei:

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?
De prin 2008, cred. Amurg de Stephenie Meyer a fost poarta mea spre lumea magica a romanelor.

2. Ultima carte castigata la un concurs.
Forgive My Fins și Fins Are Forever, ambele de Terra Lynn Childs. (Câștigate pe blogurile Lisei și al lui Brodie.)

3.Ultima carte cumparata:
Clubul V de Kate Brian.

4.Citatul preferat:

Greu de spus, îmi plac multe, dar cred că favoritul meu este „Amantes sunt amentes” („Îndrăgostiții sunt lunatici.”)

5.Autoarea/autorul preferat/a?
Îi voi înșira pe toți: Stephenie Meyer, Becca Fitzpatrick, Cassandra Clare, Kerstin Gier, Cath Crowley, Kiersten White, Kirsten Hubbard, Kelley Armstrong, Rachel Cohn, David Levithan, Jeff Kinney.

6.Personajul preferat din orice carte:
Hmmmm…cred ca Gwendolyn Sheperd din seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier.

7.Prima recenzie facuta vreodata:

Albastru de Safir de Kerstin Gier, din decembrie 2011.

Ambele lepșe zboară mai încolo la Mona și Cristina, Nya , la Sayuki și la oricine care o vrea!

38 thoughts on “Leapșaaaaaaaaaaa!

  1. Ma bucur ca nu esti o persoana schimbatoare. Am niste prietene care au citit Amurgul, la inceput il adorau dar dupa ce (aproape) toata lumea a inceput sa il critice au inceput si ele. Ehh dar asta e nu? Si eu tot cu Amurg mi-am inceput ”calatoria” in lumea fantasy 🙂

Leave a comment